Hvor er det billigst og kjøpe bleier?

Islay

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Kiwi har hver 4 bleiepakke gratis, coop extra har 20% bonus og Meny har 2 for 79 kr (?).
Vi må straks over til bleiestr 3 og da har jeg sett at prisen øker en del. Nå kjøper vi på coop extra men aner ikke om det er det som lønner seg :laughing002
 
Du må se på stykkpris, det vil avhenge av butikk og merke, og så regne.
 
Du må se på stykkpris, det vil avhenge av butikk og merke, og så regne.

Ja, er klar over det. Hodet mitt er som bomull for tiden mtp matte :laughing002 og jeg vil ikke dra med meg lille på butikker om det ikke er helt nødvendig mtp corona. Så håpet at noen hadde svaret for meg :hilarious::happy:
 
Jeg vet ikke hvem som er billigst av alle bleier, men størrelse 3 remableiene koster iallefall 0,71 kr/stk, Libero touch 1,91 kr/stk og Pampers 1,83 kr/stk på Kolonial.no. Vi har alltid brukt Remableiene fordi de satt best på nr.1 og vi handler enten på REMA eller Kolonial.
 
Jeg vet ikke hvem som er billigst av alle bleier, men størrelse 3 remableiene koster iallefall 0,71 kr/stk, Libero touch 1,91 kr/stk og Pampers 1,83 kr/stk på Kolonial.no. Vi har alltid brukt Remableiene fordi de satt best på nr.1 og vi handler enten på REMA eller Kolonial.

Takk for svar! :happy:
 
Jeg leste et sted at kiwi er billigst uansett pga bleieavtale deres.. (men det kan være før de ulike butikkenes «egne» bleier kom for salg..)
 
Vi har alltid brukt billigmerkene, bruker änglamark og er fornøyde med disse. Uansett avtale vil disse (kiwis lillego, remas lev vel, coops änglamark) være billigere enn libero på avtale.
 
Vi har testet litt ulike bleier uavhengig av pris, rett og slett for å se om det er store forskjeller og hva som fungerer best for mini. Bruker nå änglamark sine, de er billige men de fungerer også veldig bra, passformen er fin og syns de holder godt på innholdet. Har kommet litt utfor, men da snakker vi at bleien har vært full av tiss også har det kommet svæært bløt avføring i tillegg.
 
Back
Topp