hvor er det billigst med grillpølser? (ikke first price sine!!)

Juras

Forelsket i forumet
Skal ha familiebursdag+vennebursdag to dager på rad.. Kommer til å gå mengder med grillpølser! Noen som har tips til hvor jeg kan gjøre et kupp?? 8 pølser fra Gilde koster jo 40 kr. Er jo ikke så ille. Men hender de har såmm 3 for 2... HVOR HVOR?? 

Rema 1000 selger en stor pakke med Nordfjord Kjøtt sine grillpølser til ca 20kr:) Veldig gode pølser!:)

Kiwi har jo 1,8 kg med gilde grillpølser til 50 kr..3 pakker.
Hadde ihvertfall det forrige uke, og har hatt det siden påske, hvis ikke før.

Du kjenner det på smaken. Gilde har de beste grillpølsene. Men om du liker kyllingpølser så er de både billigere og det er flere produsenter som klarer å lage de med god smak ;)

Rema1000 her har 4-pk. Gilde grillpølser til ca. 70-80 kr (noe som tilsvarer rundt halv pris vil jeg tro).

da blir det en tur på Rema!! :))) takk!!

Mumfie skrev:
Kiwi har jo 1,8 kg med gilde grillpølser til 50 kr..3 pakker.
Hadde ihvertfall det forrige uke, og har hatt det siden påske, hvis ikke før.

Sign.

Jorlin86 skrev:
Du kjenner det på smaken. Gilde har de beste grillpølsene. Men om du liker kyllingpølser så er de både billigere og det er flere produsenter som klarer å lage de med god smak ;)

kyllingpølser = MUK :S

fru Tronrud skrev:

Jorlin86 skrev:

Og det tror du ikke gjelder vanlige pølser???
at det kun er kylling liksom....tviler...

Hvis du liker kylling kalkun grill pølser fra prior , så koster de 19.90 de fleste steder...Tusen ganger bedre :) og det er 10 stk:)

*Snuppo+1+1* skrev:

fru Tronrud skrev:

Jorlin86 skrev:

Hehe og svin:) Laget av hodekjøttet til grisen bl.a...
De bruker kun kylling,kalkun og gris til MUK og ikke okse eller lam pga de kan ha en sykdom, jeg ikke husker hva heter i farten:)

*Snuppo+1+1* skrev:

fru Tronrud skrev:

Jorlin86 skrev:

Det er kun kylling det er lov til å lage MUK av i Norge sist jeg sjekka.
Dessuten er ikke MUK farglig, det er noe ekstra bindevev ja, men ikke farlig.

Dani California skrev:

*Snuppo+1+1* skrev:

fru Tronrud skrev:

Jorlin86 skrev:

Det er kun kylling det er lov til å lage MUK av i Norge sist jeg sjekka.
Dessuten er ikke MUK farglig, det er noe ekstra bindevev ja, men ikke farlig.

Feil !
FAKTA OM MUK:
Det er ikke tillatt å lage MUK av storfe og sau.

MUK av fjørfe og svin skal i følge forskrift om merking av næringsmidler mv.  ikke betegnes som kjøtt.

Back
Topp