hvor er det billigst å kjøpe iphone å si opp abonomanget

Blue_Angel

Flørter med forumet
er det noen som vet hvor det er billigst?

eller kjøpe fra utlande eller noe?

[:)]

Prisene på iphone 4 er ikke ute enda i Norge (iallefall ikke med abbonement) så vent til 30 juli du. Ville absolutt IKKE kjøpt en av de eldre versjonene!

Men, du KAN kjøpe ulåst iphone fra england og frankrike for en OK penge ,du må bare tenke på forbrukergaranti osv som du da ikke får. [:)]

ORIGINAL: Cassandraen

Prisene på iphone 4 er ikke ute enda i Norge (iallefall ikke med abbonement) så vent til 30 juli du. Ville absolutt IKKE kjøpt en av de eldre versjonene!

Men, du KAN kjøpe ulåst iphone fra england og frankrike for en OK penge ,du må bare tenke på forbrukergaranti osv som du da ikke får. [:)]

jeg har hørt det lønner seg å kjøpe iphone 3 å oppgradere den til 4 er ei venninne som gjorde her om dagen...

ORIGINAL: Blue_Angel

jeg har hørt det lønner seg å kjøpe iphone 3 å oppgradere den til 4 er ei venninne som gjorde her om dagen...

hehe. Du kan ikke oppgradere telefonen til 4, bare softwaren ;) Iphone 4 er en *HELT NY* telefon med MANGE funksjoner som 3 ikke har! Jeg har begge deler, og iphone3 er SNEGLETREIG i forhold. Iphone4 har blitz, 5mpx kamera, multitasking, høyoppløsningsskjerm osv osv.

Når du oppgraderer en Iphone3g(eller 3gs) til OS 4 får du bare operativsystemet til 4, telefonen er fremdeles en 3. [:)] Og 4 tramper på 3, rett og slett[:)]

Er det ikke 4 som er så dårlig da? Masse saksøking pgs den i USA!? 

ORIGINAL: My_

De har hatt et antenneproblem, thats it. Det problemet består av at om du holder telefonen på en spesiell måte over så og så lang tid så får du dårligere dekning, ikke noe verre enn det. Samt at de jobber med en fiks for det. Jeg er storfornøyd med min iphone4![:)]

For ikke å nevne at problemet er garantert løst før de lanserer iphonen i norge [:)]

De har hatt et antenneproblem, thats it. Det problemet består av at om du holder telefonen på en spesiell måte over så og så lang tid så får du dårligere dekning, ikke noe verre enn det. Samt at de jobber med en fiks for det. Jeg er storfornøyd med min iphone4![:)]

For ikke å nevne at problemet er garantert løst før de lanserer iphonen i norge [:)]

Apple mener problemet ikke er så stort, så de jobber ikke med å fikse det.. Man får et ekstra deksel med på kjøpet som plaster på såret. Thats it.. Høyst sannsynlig så fører det bare til at iPhone 5 kommer fortere.

ville definitivt ventet på 4!!! det gjør jeg. men 3 kommer nok til å dumpe stort i pris snart,så for de som efornøyde med 3 er det bare å løpe å kjøpe!

Hva er forskjellen på 3 og 4? 

Hva er forskjellen på 3 og 4? 

Oioioi det er mye gitt [:)]

*Facetime (du kan ha videosamtaler)
*Bedre kamera (5mpx)
*Blitz
*Frontfacing kamera (Kamera på forsiden og baksiden)
*Tynnere
*MYYYYE RASKERE!
*Du kan lage mapper til applikasjonene dine (legge de i samme kategori i samme mappe o.l)
*Finere design
*Multitasking
*MYYYYE bedre skjermoppløsning!

Og selvsagt mye jeg ikke kommer på i farta [8D]

Back
Topp