Blue_Angel
Flørter med forumet
er det noen som vet hvor det er billigst?
eller kjøpe fra utlande eller noe?
eller kjøpe fra utlande eller noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cassandraen
Prisene på iphone 4 er ikke ute enda i Norge (iallefall ikke med abbonement) så vent til 30 juli du. Ville absolutt IKKE kjøpt en av de eldre versjonene!
Men, du KAN kjøpe ulåst iphone fra england og frankrike for en OK penge ,du må bare tenke på forbrukergaranti osv som du da ikke får. [:)]
ORIGINAL: Blue_Angel
Prisene på iphone 4 er ikke ute enda i Norge (iallefall ikke med abbonement) så vent til 30 juli du. Ville absolutt IKKE kjøpt en av de eldre versjonene!
Men, du KAN kjøpe ulåst iphone fra england og frankrike for en OK penge ,du må bare tenke på forbrukergaranti osv som du da ikke får. [:)]
jeg har hørt det lønner seg å kjøpe iphone 3 å oppgradere den til 4 er ei venninne som gjorde her om dagen...
ORIGINAL: My_
Er det ikke 4 som er så dårlig da? Masse saksøking pgs den i USA!?
Er det ikke 4 som er så dårlig da? Masse saksøking pgs den i USA!?
De har hatt et antenneproblem, thats it. Det problemet består av at om du holder telefonen på en spesiell måte over så og så lang tid så får du dårligere dekning, ikke noe verre enn det. Samt at de jobber med en fiks for det. Jeg er storfornøyd med min iphone4![:)]
For ikke å nevne at problemet er garantert løst før de lanserer iphonen i norge [:)]
Hva er forskjellen på 3 og 4?