Hvor er det billig å greit?

shiby

Forumet er livet
Å bestille foto bilder? [:)]

Skal bestille MANGE bilder (les: bilder tatt helt fra juni 07 og helt frem til nå. Så blir nok 1000-1500 bilder om ikke enda mer..)
Så trenger tips til fotobutikk.. [:)]

Hvor bestiller dere? Fornøyd? Pris?

Gruer meg allerede til jobben som venter meg med å lage album av alle disse bildene [:o][:D]

bruke postfoto å nfoto men om di e billigst d vett eg desverre ikke

elkjøp er grei på pris, men de har rotet litt til med min siste bestilling så er litt irritert.

De er billigere på større bilder enn feks elitefoto. og de har mindre bilder enn standardstr også. (kjekt for scrapbooking om du vil ha en serie av bilder på samme side feks)

Elkjøp pleier eg å bruke. www.elkjop.no
Veldig fornøyd med bildene og de koster vel 1,19 kr for den beste kvaliteten (mener jeg å huske)
Pluss at du betaler KUN for bildene (ikke produksjon) Og heller ikke for sending hvis du henter det i butikk.

Har vært veldig fornøyd med bildene derfra. [:)]

Takk [:)]
Da skal jeg sjekke ut disse sidene

Fotoknudsen.no har sånn kvantumsrabatt, koster 0,39 øre pr bilde hvis du bestiller over 500;) jeg fremkalte 1700 nå nettopp kom på litt over 600;) sparte over 1200 sto det;) skjekk om det tilbudet fortsatt gjelder;)

Bestiller fra ifolor, 69øre når det er tilbud. Har nettopp fremmkalt 2000 bilder selv, blir ett helvette å sortere alt i rett rekkefølge for så å fordele det i 3 album[X(]

ORIGINAL: Frida82

Bestiller fra ifolor, 69øre når det er tilbud. Har nettopp fremmkalt 2000 bilder selv, blir ett helvette å sortere alt i rett rekkefølge for så å fordele det i 3 album[X(]

Ja, jeg gleder meg allerede [&o]
Kommer til å ha bildene langt oppi halsen..
Men er jo min egen feil da sånn egentlig [:-]

Takk alle sammen for tips [:)][:)]

http://www.mymemory.com er det fri frakt, aldri prøvd de...fikk bare med en rabattlapp derfra i pakken fra feelunique... [:)]

Back
Topp