Hvor er dere ?

Hehe, så artig at vi var så like i tenkemåten når det gjalt navn. Leander liker vi veldig godt begge to. Dine forslag vat også veldig fine, Noah Leander er et navn samboeren kunne tenke seg, men for meg minner det om noen andre..

Hvor like er de navnene du tenker på, som veninna di har? Ikke lett når man føler man ikke kan bruke navnet, fordi noen andre har det samme eller noe lingnende.. Leon er jo fint da:)

Jentenavnet hadde blitt Madelen :) Men håper på å få bruke det seinere en gang :)

Jeg er også bare her inne :) Facebook er mer personlig, på en måte...

Men igår hadde jeg ikke tid til å sitte på pc'n, da var vi ute og grilla og kosa oss hele ettermiddagen og kvelden! Deilig med sommer :) 
Nå er vi ferdig med frokosten her, og jeg sitter å vurderer hvos tidlig man egentlig kan dra på stranda... Egentlig så vil jeg gå å legge meg igjen, men det er pappa'n sin tur til å sove idag.. Morgenfuglen i huset ville opp 05:30 :/

Hva er deres planer idag da?

Jeg må forresten slenge meg på navndiskusjonen jeg også; Her skal lillejenta mest sannsynlig hete Elise (etter moren min, som het lisbeth). Jeg liker emrik navnet jeg også, men er ikke så fan av dobeltnavn.. Bra vi har forskjellig smak også, så alle ikke blir hetende det samme.. hihi!

FlaksiMummy skrev:
Jeg er også bare her inne :) Facebook er mer personlig, på en måte...

Men igår hadde jeg ikke tid til å sitte på pc'n, da var vi ute og grilla og kosa oss hele ettermiddagen og kvelden! Deilig med sommer :) 
Nå er vi ferdig med frokosten her, og jeg sitter å vurderer hvos tidlig man egentlig kan dra på stranda... Egentlig så vil jeg gå å legge meg igjen, men det er pappa'n sin tur til å sove idag.. Morgenfuglen i huset ville opp 05:30 :/

Hva er deres planer idag da?

Jeg må forresten slenge meg på navndiskusjonen jeg også; Her skal lillejenta mest sannsynlig hete Elise (etter moren min, som het lisbeth). Jeg liker emrik navnet jeg også, men er ikke så fan av dobeltnavn.. Bra vi har forskjellig smak også, så alle ikke blir hetende det samme.. hihi!

Hei på deg :-)

Elise er veldig fint altså, vi har mange i vår omkrets som heter det.
Planen vår idag... tja ska vi seeee, akkurat sendt jentungen og mannen på åpen gård og jeg skal bake to kaker til i  morgen. Er litt gruggy i halsen og småpjusk så blir hus stell og egenpleie for min del idag :-)
Stranda ?? Seriøst ?? Vi vil også ha finvær!!!

05.30 er ikke et tema å stå opp her i huset, her er det ikke mårra før minst 07.00 ;-)

Egenpleie hørtes jo deilig ut da :) Jepp, her er det skikkelig strandvær... Vannet er tilogmed mulig å bade i! Nå har vi vært ute i hele dag da, så nå er vi inne å avkjøler oss med barnetv.. Reker og munkholm til kvelds!  God kveld alle sammen!

Hørtes deilig ut! Elise er et nydelig navn synes jeg:) 

Vi har rydda og vaska, og kosa oss på verandaen i hele dag, deilig å kose seg hjemme. Men er skikkelig strandvær her også, utrolig herlig! Får bare håpe sommerværet varer:)

er her og på fb :-)

navn har me ikkje funne enda.. slit litt kan du seie :-)

Vi har vært på Hunderfossen i 6 timer i steiksol! :) herlig. T sovnet selvsagt i bilen og vi glemte at butikkene stengte tidlig, så nå sitter vi i sofaen og har spist take-away pizza alle tre :-D Fortsatt godt og varmt ute, men det merkes at vi har vært ute så lenge, slitne alle mann!

Back
Topp