Hvor er dere?

Papillon

Elsker forumet
Har vært enda mindre aktivitet enn vanlig her inne de siste par ukene. Jeg har ikke skrevet så mye selv heller, men hvor har det blitt av dere? Tittei! 

Jeg er hjemme med syk toåring. Han er ikke så veldig syk, men har hatt litt oppkast og diare som gjør at han ikke kan dra i barnehagen. Blir fjerde dagen hjemme i morgen. Lillesnupp sov ti timer i strekk natt til i dag, fikk melk og sov videre i tre timer til. så jeg er veldig fornøyd med soverutinene for tiden. Ellers er huset kaotisk (som vanlig) og jeg gleder meg til helga. Gi lyd!

har for tiden så mange prosjekter på gang, så blir sjelden tid til å sitte ved dataen :) når det i tillegg ikke er noen som har skrevet her inne siden sist så blar man fort over til en annen side..

Ja her er det som der, omgangssyke, knerten er også hjemme på 4. dagen. Han kastet opp søndag kveld og var slapp og i dårlig form hele mandag, tirsdag virket han mye bedre fra morgenen, men begynte å kaste opp igjen sent på kvelden, i går kastet han opp hele dagen så da blir det ikke så mye tid til å innom her. Satser på at han er på bedringens vei nå, men tør ikke å tro helt på det enda, han virker ganske så slapp nå også :/

Kanskje det blir litt mere tid til å innom til uka :)

Her har det også vært sykdom. Falsk krupp. Lillegutt har hostet så mye om natten, at jeg stort sett har brukt alle mulige pauser på dagen og kvelden til å ta igjen søvn. I natt sov han heldigvis godt, så vi håper på det samme denne natten også.

Jeg titter innom stort sett hver dag, men legger ikke fra meg så mange innlegg....skjerpings... Men er her :-) Nå er lillegutt her bli småsyk :-\ Hoster skikkelig slimete og er litt pjusk stakkar. Ikke feber foreløbig. Egentlig litt koselig når han er litt pjusk (fælt å si men..), det er nemlig da jeg får kos av han! Ellers er det nemlig full fart hele dagen, og oss bruker han som klatrestativ.. :-)

Pip pip!! :)
Høres ut som det er masse sykdom ute og går. Her er vi friske (bank i bordet) men har hatt masse annet å henge fingrene i så litt lite BV. Og nå er det endelig helg!!! :)

Vi holder på å selge huset! Masse å gjøre i forbindelse med det:))
Kryss fingrer og tær for at det blir solgt kjapt for da har vi stor sjans for å få drømmehuset:)

Har vel ikke vært her inne siden de gjorde om på layouten....er mest på fb...

Titter innom av og til, men må si at jeg faktisk glemmer å logge på her....

Er innom BV daglig, men glemmer å logge inn.
Også er det så himla slitsomt å logge inn, må tilbakestille passord hver gang. Flere som har det problemet?

Synd det er så mye sykdom ute å går. Vi var også syk her for noen uker siden, nesten helt frisk igjen nå. Heldigvis ingen oppkast eller høy feber da.
God bedring til alle :))

Back
Topp