Hvor er dere jenter fra?

Lisse86

Forelsket i forumet
Er fra Kristiansand og begynner å kjede meg litt hjemme når alle er på jobb. Hva finner dere på om dagene?

Lærdal, sogn og fjordane :)
Tja.. Me går turar, ryddar og vaskar leiligheiten, slappar av :P Lite å finne på her...

Trondheim :)
Her går dagene med til litt husarbeid når jeg gidder, barseltreff noen ganger, så møter jeg ei venninne som er gravid på cafe, går turer, handlet noen julegaver :p

Vi bor på Minnesund, men opprinnelig fra DK! Bodd i norge i 14 år da :rolleyes:

Har hatt fullt opp med 3 små, mann som har hatt på gips og gått med krykker de siste 6 ukene. Så har nok og se til ;) Ellers er jeg i full gang med siste handling av julekalendergaver :)

Lillehammer her.
Jeg kjenner mange som er hjemme på dagtid, så det er som regel ikke noe problem å få tiden til å gå. Har en søster som er langtidssykemeldt, en som bare jobber litt pga sykdom og en tredje som går hjemme med gutten sin på 1 år. Ei venninne som snart skal føde og et par som har fått baby for ikke så lenge siden. Og min kjære mor da, som jobber turnus og har fri på dagtid =)
Jeg sliter noen ganger litt med å klare å slappe av og ikke gjøre noe hele tiden :-p

Vi bor i Horten :) her er det mange hjemme med barn på dagtid, så jeg kjeder meg ikke! Heller litt stress å rekke pløye alle sammen. Idag har vi første hele dag hjemme, så nå er det kkleavask og husarbeid som må gjøres.. Nesten mer stress å være hjemme enn å jobbe xsmile10

Vi bor i Ålesund. Kjenner mange som er hjemme på dagtid med baby og har noen veninner som jobber skift og også er hjemme på dagtid av og til. Foreløpig flyr dagene. Vi bygger hus, har hatt barnedåp, holder det nåværende huset rent og ryddig, går litt på cafe og shopping, har besøk/besøker folk.

bor i Tromsø! Jeg kjenner så mange som er i permisjon med baby og både min mor og svigermor er hjemme så ukene bare flyr avsted fordi jeg har så mange å treffe! ...nå har jeg måtte tvinge meg selv til å være hjemme mer på dagene og roe litt ned, holder på å slite meg selv ut fordi jeg vil så gjerne finne på ting heeele tiden...bare litt sosialt hyperaktiv :p
...de dagene jeg er hjemme går sååå fort de også, snuppa sover 1 time om gangen i vogna på trappa. Da er jeg litt på pcn, spiser, går på do... :p noen ganger rekker jeg å sette på en maskin med klær eller oppvaskmaskinen og så er hun våken igjen. Sålenge hun er våken prøver jeg å sitte så mye som mulig på gulvet sammen med henne, synger for henne å ser litt i bøker og øver på å ligge på mage o.l. Elsker å være i permisjon kjenner jeg xsmile9

Bor på romerike:)

Jeg er fra Sandnes.
Blir mye hjemmekosing på meg og Daniel. Prøver å hente Alexander i bhagen ca kl 15 hver dag, og noen ganger må jeg levere om morningene også hvis mannen min ikke har anledning. Ellers så diller jeg bare med husarbeid og litt juleforberedelser. Og litt tur i ny og ne når jeg orker.

Bryne. Dagene går til husarbeid. Kjenner en del som er hjemme med baby så tiden går med å treffe de. Mannen er 50% sykemeldt så han er hjemme halve dagen. Går trilletur, ser på serier hvis vi ikke går ut.

Back
Topp