lena Elsker forumet 16 Sep 2005 #1 heisann...[:D] vi har jo alle her termin i nov.,men jeg lurte på om hvor vi er fra alle sammen..? bor noen av oss i nærheten av hverandre kanskje?[:)] klem
heisann...[:D] vi har jo alle her termin i nov.,men jeg lurte på om hvor vi er fra alle sammen..? bor noen av oss i nærheten av hverandre kanskje?[:)] klem
ozon Gift med forumet 16 Sep 2005 #2 Er ifra Egersund, ligger i rogaland, ca en time sør for stavanger... Så jeg er nok et stykke fra deg, Fredrikstad er vel litt nedforbi Oslo.. Men bra å starte en tråd om dette[:)]
Er ifra Egersund, ligger i rogaland, ca en time sør for stavanger... Så jeg er nok et stykke fra deg, Fredrikstad er vel litt nedforbi Oslo.. Men bra å starte en tråd om dette[:)]
lena Elsker forumet 16 Sep 2005 #3 ja det stemmer det.... men vi har nå planer on å flytte på oss... venter på svar på en leil. på Fjellfoten ikke så veldig langt fra Jessheim... klem
ja det stemmer det.... men vi har nå planer on å flytte på oss... venter på svar på en leil. på Fjellfoten ikke så veldig langt fra Jessheim... klem
M Martemor Andre møte med forumet 30 Sep 2005 #10 jeg bor på Nesna, det er en times kjøring vestover fra Mo i Rana... det er i nordland...
X x1xsugah_ Andre møte med forumet 1 Okt 2005 #12 Er i fra Stord i Hordaland.. Mellom Bergen og haugesund :)
J Jennie Andre møte med forumet 1 Okt 2005 #13 Er fra Sverige,men har bodd i Oslo i 8 år,på Grunerløkka for tilfellet.Til ma84:pappan til babyen min er fra Steinkjer[:)]
Er fra Sverige,men har bodd i Oslo i 8 år,på Grunerløkka for tilfellet.Til ma84:pappan til babyen min er fra Steinkjer[:)]
lena Elsker forumet 10 Okt 2005 #19 hei alle... jaja her kan man si at man er sprett over hele norge... er fra fredriksdag selv,men flytter til Råholt i slutten av mnd... spennende..[:)] klem
hei alle... jaja her kan man si at man er sprett over hele norge... er fra fredriksdag selv,men flytter til Råholt i slutten av mnd... spennende..[:)] klem
kløverjenta Andre møte med forumet 11 Okt 2005 #20 Trønder her!!!! Fra malvik 2 mil nord for Trondheim!!! [:D]