Hvor er dere fra? :)

regnbuens farger

Forumet er livet
Ja, det lurer jeg på :)

Selv er jeg utvandret sørlending som har bodd i Oslo siden juni 2004. Pga jobbene våre (spesielt sambo sin jobb), blir vi nok Osloborgere i fremtiden også. Hvor i Oslo vi ender blir spennende å se, da vi for tiden er på jakt etter rekkehus (men det er lettere sagt enn gjort i denne byen...).

Jeg er opprinnelig fra Sarpsborg men har bodd i Oslo siden 2005.
Vi kommer nok også til å bli boende her i endel år framover.

Er fra Asker, rett utenfor Oslo. Bodd i byen i mange år, men har nå gjort askerbøring av meg igjen :)

Jeg er også fra Asker;) Men bor i Oslo da.. Er så hjemmekjær at jeg faktisk går til jordmor i Asker og skal føde på Bærum! Håper å få med meg mannen utover dit mot høsten:)

Jeg fikk lokket med meg mannen utover hit for ett par år siden og vi stortrives begge to :)

mor&far<3 skrev:
Jeg er også fra Asker;) Men bor i Oslo da.. Er så hjemmekjær at jeg faktisk går til jordmor i Asker og skal føde på Bærum! Håper å få med meg mannen utover dit mot høsten:)

Vi bor i Halden og trives med det =)

Jeg er en Oslo jente, men bor for øyeblikket i Bardufoss. 
Rett før termin så flytter vi sørover til enten Oslo eller Jessheim, spørs litt med jobben til min kjære.

er fra og bor i bergen by :)

meeeen, er så lei av å bare se grått ute så viss sambo (og jeg kanskje) får jobb et annet sted for en periode så flytter vi ;) 

hadde jo håpet på å bare bli "overflyttet" slik at vi beholder jobbene våre og kan komme hjem igjen etter et år eller to. 

Jeg er fra det blide Sørlandet :) langt vest på på sørlandet da.. men har bodd "en evighet" i Bergen nå, flyttet nylig like utenfor kommunegrensen til Bergen og trives med større plass og litt mer luft rundt oss :D 

-jeg er halvt sandnes jente og halvt sørlending:)
arendal fra 0 til 2
sandnes fra 2 til 19
Grimstad 19-24
Arendal 24-nuh:) 

Hei! Jeg er fra Trondheim og bor her også :)

Er fra og bor på Hedmarken. Flytta tilbake i 2006 etter fem år i Trøndelag

Jeg er født og oppvokst på Askøy utenfor Bergen :)

Kommer nok til å bli boende her for det meste for vi trives begge to. Han er Engelsk så en eller annen gang i fremtiden så kan det hende at vi flytter bort dit for en periode eller for godt. Vi får se :)

heihei:)

Jeg er fra Tromsø, men bor nå rett utenfor stavanger etter 5 år i Trondheim og 1 år i Oslo...:)

lilyofthevaley skrev:
-jeg er halvt sandnes jente og halvt sørlending:)
arendal fra 0 til 2
sandnes fra 2 til 19
Grimstad 19-24
Arendal 24-nuh:) 

Jeg er også fra Arendal
Har ikke bodd der siden 1997 da, men er stadig hjemme på besøk hos familien. Savner sørlandet og nå skulle jeg gjerne ha flyttet "hjem" igjen med mann og barn...

Jeg er fra Kr.sand og bor i Kr.sand :) Bodde i Kongsberg fra jeg var 19-23 og i Grenlandsområdet fra 23 til 26. Men måtte jo hjem igjen da, når vi fikk ho første :)) Borte bra, men hjemme aller aller best :)

Kommer fra Sandnes. Bor ca 20 minutter fra Sandnes nå:)

Jeg bor i Moss ;)

Jeg er født og oppvokst i Sandefjord hvor jeg fortsatt bor :)

Back
Topp