Hvor er Cambi????

*SørlandsPerle*

Elsker forumet
Nå har a ikke vært pålogga siden juli.......Savner hu jo!!!
Og alle disse andre som også er blitt borte plutselig.......HVA SKJER A BAGERA???[8|][8|][8|]

nei, den som visste det!  hadde ikke dere treff ilag???

nei,ikke cambi....trukke noen av de jeg har truffet er blitt borte.....(og i så fall,håper det ikke er min skyld at de er borte[8|][8|][8|][8|][8|][;)])

Savner endel som plutselig er vekk jeg og!! [&:] Men mulig dem har et liv, da.. [:D][:D][:D]

ORIGINAL: barehege

Savner endel som plutselig er vekk jeg og!! [&:] Men mulig dem har et liv, da.. [:D][:D][:D]

Haha...signerer..[:D]

ORIGINAL: Elise Mor

er vi liksom ikke interessante nok!!?!?!?!

hihi..har selv hatt et par dager jeg ikke har vert innpå:P...travelt med barn vetdu:D..kanskje også hun  er på en liten ferie:P...

ORIGINAL: PuseBebiss89

ORIGINAL: Elise Mor

er vi liksom ikke interessante nok!!?!?!?!

hihi..har selv hatt et par dager jeg ikke har vert innpå:P...travelt med barn vetdu:D..kanskje også hun  er på en liten ferie:P...

liten ferie?? på en mnd?? he he.... hadde også en periode jeg var lite aktiv...mye som skjedde her hjemme og hadde rett og slett ikke tid til bv.... men jeg kom da sterkt tilbake!

men var d ikke så at ho hadde begynt å jobbe igjen????? kanskje d e mye med jobb og 2 små???? hmmmm[8|][8|][8|] også e ho så slitn på kveldene at ho bare vil slappe av.... en teori!!

tror hun begynte å jobbe jah...men hvem andre er det vi mangler??
fanitullla har jo vært borte en stund,og snuppedura 13 forsvant i februar....hmmm,hva gjør vi galt???hihi[;)]

ORIGINAL: søtnosa

tror hun begynte å jobbe jah...men hvem andre er det vi mangler??
fanitullla har jo vært borte en stund,og snuppedura 13 forsvant i februar....hmmm,hva gjør vi galt???hihi[;)]

hm, jeg har nesten ikke vært her i det siste, men ingen som savner meg snufs snufs, jaja sånn er det[:(]  bare tuller, er min egen feil når jeg er så lite aktiv, men har vært så opptatt med den nye dietten min hi hi....[:D]

Back
Topp