L Linda*23 Flørter med forumet 11 Nov 2005 #1 Hei hei.... Nå er det litt over 2 mndr. siden jeg var hær sist... Hvor er alle dere som brukte å være hær?? Kjenner jo nesten ingen navn igjenn[:(]
Hei hei.... Nå er det litt over 2 mndr. siden jeg var hær sist... Hvor er alle dere som brukte å være hær?? Kjenner jo nesten ingen navn igjenn[:(]
X x1xlille_jenta87 Elsker forumet 12 Nov 2005 #6 ver her jeg oxo, men prata aldri med deg da. men gratulerer med nurket ditt [;)]
tullmusa Forumet er livet 12 Nov 2005 #7 Heisann! Joda, jeg var her jeg også. Gratulerer så masse med babyen![:D]
~Cissi~ Forumet er livet 14 Nov 2005 #9 Jeg var no her og er her fremdeles. Vet ikke om du husker meg?
panterinnen Gift med forumet 14 Nov 2005 #10 jeg var her jeg også for 2 måneder siden.. var jeg ikke det da?? jooo... var da det...
Prinsessa i tårnet Elsker forumet 14 Nov 2005 #11 Jeg har også vært her en god stund[:)] Husker deg iallefall[:)]
Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 14 Nov 2005 #12 Jeg var også medlem for to måneder siden, men jeg poster ikke så veldig masse [:)]
S Synne75 Betatt av forumet 14 Nov 2005 #13 Jeg var også her, men har ikke tid til å være så veldig aktiv. Husker navnet ditt ihertfall [;)]