Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her!! Sliten i hue etter at ems har vært syk bare! Nå skal j få lille til å sove også vaske klær...
Er her!! Litt redusert kapasitet med syk baby.
ja det skjønner jeg godt, synes innimellom jeg ikke har nok armer til bare èn babySånn, da har jeg sendt storebror til mimmi for overnatting. Jeg har ikke nok armer og fang til å dulle med både syk 2 åring og baby :/ fint p ha en svigermor som mer enn gjerne har han på besøk
Nå sover Elise den lange blunden sin, og jeg sitter med kaffe og kjeks! ser rundt meg på alt som bør gjøres, og får litt dårlig samvittighet. Satser på at hun sover lenge nok til at jeg får gjort litt etterpå.. Også må jeg komme meg til byen for å kjøpe ny flaskebørste. Det får bli når sambo har kommet hjem, så slipper jeg å drasse ut Elise i dette sluddeværet.
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Er jo plutselig helt dødt her inneHva gjør alle sammen nå om dagene når dere ikke sitter her å skribler???
![]()
Ikke bare bare, men vi kom oss igjennom!God bedring til lille DanielHvordan har natten vært?
Hermine får fnatt av å sitte i bæresela hjemme, hun er nok for vant til at vi er ute og ser på verden når hun sitter i den så hjemme blir det kjeeeedelig!Jeg er herJeg og Emmeth sov til 11 idag
Sambo og jentene er på jobb
Emmeth fikk maisvelling på flaske for første gang i stad, spent på om magen han tåler det. Er også en Nestlè Sinlac produkt, kjøpte det i sverige
Han drakk 140 ml, så det synes jeg var veldig bra. La han ut for lur for ei halvtime sia, så jeg er igang med og vaske litt klær og sitter og slapper av og koser meg med BV
![]()
Hehe, er hu ei lita skravlegår hu også?Emmeth kan fint ligge og leke en halvtime på lekematta si, men vil han snakke, så VIL han snakke
Har han mye i bæresela når jeg skal få gjort noe og han er skravlesyk
![]()
Hun sover faktisk 1,5-2 timer! Men da har hun vært våken fire timer først.. Så tar hun seg en dupp på ca 40 minutter i fire, fem tiden.. Så er hun våken til hun legger seg klokka 21. Syns igrunn hu er mye våken..ja det skjønner jeg godt, synes innimellom jeg ikke har nok armer til bare èn baby![]()
Hvor lenge sover hun når hun har den lange blunden? Her er alle blundene like lange, fra 45-60minutt så jeg rekker ikke å gjøre så mye før hun er våken igjenSkjønner godt at du da bare vil sette deg ned med kaffe og noe godt, synes ikke jeg rekker å gjøre annet enn å pumpe og spise litt og så er ungen våken igjen
Kjøpte med Dr.Brown's flaskekost i forrige uke, den er skikkelig god! Svampen på tuppen er utrolig god til å fjerne melkefett fra flaskesmokker o.l.
Ikke barebare å først skrible så mye at man blir mer hekta på BV enn på Facebook og så blir det dødsstille her inne så man bare sitter å klør seg i hodet å stirrer på pc'nhehe, skal vi ha ny skravlekonk? ;-)

Oi, ja da er hun mye våken! Her er det 3-4 blunder på dagen, ca 2 timer våken og så 1 times blund. Hun klarer ikke å holde seg våken fra siste dupp i vogna i 4-5 tiden til sengetid, kl 21, så da tar hun seg en powernap på sofaen i 19 tidaHun sover faktisk 1,5-2 timer! Men da har hun vært våken fire timer først.. Så tar hun seg en dupp på ca 40 minutter i fire, fem tiden.. Så er hun våken til hun legger seg klokka 21. Syns igrunn hu er mye våken..
Jeg har den de. Brown kosten, men nå er det jo ikke mer skumgummi igjen på den!! Så nå blir det små blå biter her og der. Vel, det er vel en bruksgjenstand, så varer ikke evig
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ikke barebare å først skrible så mye at man blir mer hekta på BV enn på Facebook og så blir det dødsstille her inne så man bare sitter å klør seg i hodet å stirrer på pc'n![]()
![]()
Nei spørs om vi orker en ny skravlekonkuranse helt med det første, tok på og blei jo helt sliten av detJeg har ikke lyst til at det skal være stille her inne :-( Noe jeg kan gjøre?