Hvor er alle sammen???

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Er jo plutselig helt dødt her inne :p Hva gjør alle sammen nå om dagene når dere ikke sitter her å skribler??? :computer005

Jeg er her!! Sliten i hue etter at ems har vært syk bare! Nå skal j få lille til å sove også vaske klær...

Jeg er her jeg også, men i går hadde jeg besøk, og så var vi en tur ute for å få tak i den lekegiraffen:-)
I dag skal jeg på barseltreff, så skriver vel ikke noe mer før i ettermiddag/kveld:-)

Er her!! Litt redusert kapasitet med syk baby.

Huff, god bedring til dere med syke babyer! Ikke noe godt når så små blir syke! Vi har heldigvis ikke hatt noe sykdom eller feber på snuppa enda, men det kommer vel!

Kjeder meg sånn når mannen er ute å reiser ;) Har også en skikkelig utålmodig baby som er blitt godt vant til konstant underholdning og bæring ved hver minste lille lyd etter å ha vært ei uke hos bestefar så nå er det mye sutring og klaging i vippestolen mens jeg prøver å få vaska flasker :p

Sånn, da har jeg sendt storebror til mimmi for overnatting. Jeg har ikke nok armer og fang til å dulle med både syk 2 åring og baby :/ fint p ha en svigermor som mer enn gjerne har han på besøk :)

Nå sover Elise den lange blunden sin, og jeg sitter med kaffe og kjeks! ser rundt meg på alt som bør gjøres, og får litt dårlig samvittighet. Satser på at hun sover lenge nok til at jeg får gjort litt etterpå :) .. Også må jeg komme meg til byen for å kjøpe ny flaskebørste. Det får bli når sambo har kommet hjem, så slipper jeg å drasse ut Elise i dette sluddeværet.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg er her;) Jeg og Emmeth sov til 11 idag:D Sambo og jentene er på jobb;) Emmeth fikk maisvelling på flaske for første gang i stad, spent på om magen han tåler det. Er også en Nestlè Sinlac produkt, kjøpte det i sverige:) Han drakk 140 ml, så det synes jeg var veldig bra. La han ut for lur for ei halvtime sia, så jeg er igang med og vaske litt klær og sitter og slapper av og koser meg med BV;)

Hehe, er hu ei lita skravlegår hu også?:) Emmeth kan fint ligge og leke en halvtime på lekematta si, men vil han snakke, så VIL han snakke:p Har han mye i bæresela når jeg skal få gjort noe og han er skravlesyk;)

Sånn, da har jeg sendt storebror til mimmi for overnatting. Jeg har ikke nok armer og fang til å dulle med både syk 2 åring og baby :/ fint p ha en svigermor som mer enn gjerne har han på besøk :)

Nå sover Elise den lange blunden sin, og jeg sitter med kaffe og kjeks! ser rundt meg på alt som bør gjøres, og får litt dårlig samvittighet. Satser på at hun sover lenge nok til at jeg får gjort litt etterpå :) .. Også må jeg komme meg til byen for å kjøpe ny flaskebørste. Det får bli når sambo har kommet hjem, så slipper jeg å drasse ut Elise i dette sluddeværet.

ja det skjønner jeg godt, synes innimellom jeg ikke har nok armer til bare èn baby :p ;)

Hvor lenge sover hun når hun har den lange blunden? Her er alle blundene like lange, fra 45-60minutt så jeg rekker ikke å gjøre så mye før hun er våken igjen o_O Skjønner godt at du da bare vil sette deg ned med kaffe og noe godt, synes ikke jeg rekker å gjøre annet enn å pumpe og spise litt og så er ungen våken igjen ;)
Kjøpte med Dr.Brown's flaskekost i forrige uke, den er skikkelig god! Svampen på tuppen er utrolig god til å fjerne melkefett fra flaskesmokker o.l.

Jeg er her;) Jeg og Emmeth sov til 11 idag:D Sambo og jentene er på jobb;) Emmeth fikk maisvelling på flaske for første gang i stad, spent på om magen han tåler det. Er også en Nestlè Sinlac produkt, kjøpte det i sverige:) Han drakk 140 ml, så det synes jeg var veldig bra. La han ut for lur for ei halvtime sia, så jeg er igang med og vaske litt klær og sitter og slapper av og koser meg med BV;)

Hehe, er hu ei lita skravlegår hu også?:) Emmeth kan fint ligge og leke en halvtime på lekematta si, men vil han snakke, så VIL han snakke:p Har han mye i bæresela når jeg skal få gjort noe og han er skravlesyk;)
Hermine får fnatt av å sitte i bæresela hjemme, hun er nok for vant til at vi er ute og ser på verden når hun sitter i den så hjemme blir det kjeeeedelig! :p
Ja han drakk jo nok som testrunde på noe nytt da :p ;) Får han noe frukt eller grønnsaker også eller gir du bare grøt? Jobber fortsatt med å venne snuppa på gulrot, går så sakte fram på økinga at vi er sikkert ikke oppe i ett glass før om en måned :p Er så redd for at hun skal få mageknip o_O
Skulle ønske Nestlè hadde de samme produktene på markedet her som i sverige, skulle gjerne også testa vellingen dems nemlig! Lager du den på vann?

ja det skjønner jeg godt, synes innimellom jeg ikke har nok armer til bare èn baby :p ;)

Hvor lenge sover hun når hun har den lange blunden? Her er alle blundene like lange, fra 45-60minutt så jeg rekker ikke å gjøre så mye før hun er våken igjen o_O Skjønner godt at du da bare vil sette deg ned med kaffe og noe godt, synes ikke jeg rekker å gjøre annet enn å pumpe og spise litt og så er ungen våken igjen ;)
Kjøpte med Dr.Brown's flaskekost i forrige uke, den er skikkelig god! Svampen på tuppen er utrolig god til å fjerne melkefett fra flaskesmokker o.l.
Hun sover faktisk 1,5-2 timer! Men da har hun vært våken fire timer først.. Så tar hun seg en dupp på ca 40 minutter i fire, fem tiden.. Så er hun våken til hun legger seg klokka 21. Syns igrunn hu er mye våken..

Jeg har den de. Brown kosten, men nå er det jo ikke mer skumgummi igjen på den!! Så nå blir det små blå biter her og der. Vel, det er vel en bruksgjenstand, så varer ikke evig :)

Hun sover faktisk 1,5-2 timer! Men da har hun vært våken fire timer først.. Så tar hun seg en dupp på ca 40 minutter i fire, fem tiden.. Så er hun våken til hun legger seg klokka 21. Syns igrunn hu er mye våken..

Jeg har den de. Brown kosten, men nå er det jo ikke mer skumgummi igjen på den!! Så nå blir det små blå biter her og der. Vel, det er vel en bruksgjenstand, så varer ikke evig :)

Oi, ja da er hun mye våken! Her er det 3-4 blunder på dagen, ca 2 timer våken og så 1 times blund. Hun klarer ikke å holde seg våken fra siste dupp i vogna i 4-5 tiden til sengetid, kl 21, så da tar hun seg en powernap på sofaen i 19 tida ;)
Ja, ser allerede på vår at skumgummien begynner å få rifter så er veldig spent på hvor lenge den varer! :confused:

Ikke barebare å først skrible så mye at man blir mer hekta på BV enn på Facebook og så blir det dødsstille her inne så man bare sitter å klør seg i hodet å stirrer på pc'n :p :computer012

Jeg har ikke lyst til at det skal være stille her inne :-( Noe jeg kan gjøre?

Back
Topp