Hvor er alle sammen??

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller er det tilfeldig at det har blitt SÅÅ dødt her?

Alle er på facebook-siden til marsmammaene... Kjedelig at det er så dødt her :/

Det er jo litt synd. Vil jo gjerne være med gjengen, men ønsker ikke å stå frem enda heller.

Jeg er her, men ikke mange å skravle med, nei! Facebook blir litt for offisielt for meg enda...

Det er en lukket gruppe på Facebook, man ser bare at man er medlem av en gruppe som heter bim 2013. Hvis jeg ikke tar helt feil...Bare de som er medlem som kan se hva som blir skrevet der. 

Utrolig kjedelig at det er så få her inne nå... det gjør jo til at man ikke bruker så mye tid, for det er jo null som skjer :(

Enig.. Har blitt utrolig dødt her.. :( Var ikke sånn på Juli 2012! Prøver å lage litt liv i ny og ne, men det er så få som svarer.. Da føler jeg meg bare helt teit og mister litt lysten også :P :/

Gruppa heter BIM 13, skrev visst feil i går jeg...:/

jeg får ikke til å gå på bv med mobilen! er sjelden jeg sitter på data, så derfor blir jeg lite her inne ;/
det er veldig synd! hadde det så gøy på forrige terminforum så hadde liksom ikke gjort noe om det var sånn her og :)

Ja det hadde trengtes litt mer aktivitet.... Føler ikke sånn for å legge ut alt på face, da kunne jeg like gjerne hatt en åpen blogg;)

Back
Topp