Hvor er alle sammen?

Lene!

Glad i forumet
Ja, hvor er alle sammen? Jeg føler nesten jeg tråkker inn i en "spøkelsesby" når jeg går inn på forumet nå. Det pleide å være så mye liv her, men nå er det jo kanskje 3 nye innlegg her pr. dag.

Har vi blitt så "dreisen" i mammarollene at vi ikke trenger forumet lengre kanskje? emoticon  Eller har de fleste begynt i jobb igjen???

....sitter litt med samme følelsen her ja. Spøkelsesforum....
Synd!

Spørs om d er mange som har tuslet andre steder siden de endret her inne.

Jeg likte det så godt at jeg kom tuslende tilbake etter laaaang tid uten å egentlig være innom noe særlig:p

Nann skrev:
....sitter litt med samme følelsen her ja. Spøkelsesforum....
Synd!

Signerer denne!
Men det begynner vel å nærme seg jobb tid for de fleste nå

De aller fleste liker seg ikke her lenger pga at de la om hele bv, og holder seg mest på lukka forumet.

Hvis noen ønsker å bli medlem der,så tak kontakt med meg, Kula eller Troillmor...

æ prøve å vær litt innpå begge.
men æ jobbe 12-20 så har ikke så my tid å æ sher ingrid elena så skjelden at æ veit itj helt ka som e nytt me ho heller :( utrolig fælt å si d.. :'(

tru d e mang innpå lukka ja.
men håpe dæm kjæm tebake etterhvert. for forume e en vanesak å d virke faktisk ganske greit no synes æ da :D

Babymomy skrev:
De gangene jeg er innom her så er jeg så forvirra at jeg svarer på et par tråder og tusler ut igjen desverre.

kan noen fortelle meg hvordan jeg finner feks tråder jeg har svart i?? og hvordan jeg kan legge august2010 som snarvei på min side siden jenta mi teknisk sett ble født i juli og jeg har juli2010 som snarvei????

ellers holder jeg meg mer inpå lukkede forumet nettopp fordi jeg skjønner ikke alt her inne.....selve looken er fin men vet fortsatt ikke halvparten

Man finner ikke tråder man har svart i foreløpig tror jeg. For å lage snarvei til hobbyforumet, så har jeg abonert på en tråd der. Den kommer opp på min side. Da er det litt enklere å komme seg "fram"

De som har forandret her burde ha gitt oss en skikkelig bruksanvisning!!!

Jeg er her ;) Hehe...men bruker mer tid på lukket forum, da det er mye mer action der inne ;) Er ikke lett å venne seg til nye bv....sadly

Etter de begynte med det nye, har jeg nesten ikke gidda å vært inn på. Likte det bedre slik d va før! 

lotti__s skrev:
Etter de begynte med det nye, har jeg nesten ikke gidda å vært inn på. Likte det bedre slik d va før! 

Samme her!

Jeg er som regel bare å finne inne på lukka, og det er vell nesten resten også.. 

Er så greit der inne :D:D:D 

Synes også det er tomt og stille her inne ; ser aldri om det er folk her lengre heller...VELDIG kjedelig det nye BV !! Liker det IKKE !! emoticon

Lene! skrev:
Ja, hvor er alle sammen? Jeg føler nesten jeg tråkker inn i en "spøkelsesby" når jeg går inn på forumet nå. Det pleide å være så mye liv her, men nå er det jo kanskje 3 nye innlegg her pr. dag.

Har vi blitt så "dreisen" i mammarollene at vi ikke trenger forumet lengre kanskje? emoticon  Eller har de fleste begynt i jobb igjen???

jeg er ikke så ofta mye innom lenger slik som jeg var, er jo såååå nydelig vær ute så vi stuller og steller i hagen, drar på besøk, får besøk, vår/sommer er en herlig årstid, så tror kanskje derfor det er lite liv her inne nå?? sitter generelt ikke så mye på dataen som før gitt, og lille poden sover jo mindre på dagen enn det han gjorde også. og når han først sover er det deilig å kjenne sola og senke skuldrene med en god kaffe kopp :-) og ja kanskje mange har begynt å jobbe igjen også :-) men stikker innom så ofte jeg kan da selv om jeg ikke er den som skriver mest kanskje :-)

Det er iallefall mer aktivitet på lukka forumet, ingen tvil, men klart det er synd.  Er inne å ser om det skjer noe, men skjer jo ingenting... så tusler ofte ut igjen...

Babymomy: Gå på min side - vennenytt - og der er det du har svart på... teit ja, i know, men det er der de er iallefall...

Det er like trist om ikke mere dødt inne på juli....

vet ikke..ser ut til at folk syns det e tamt her inne og gidde ikke delta mer...eg e inne kver dag..men lite som e nytt..og en får lite respons på de tråene som e nye.. men det e jo mye travlere med de "store" små nå så..sikkert noen i jobb og... e jo litt mer komplisert å finne ut av dette nye bv greiene men en komme jo inni det ittekvert akkurat som med det gamle.. hb folk komme mer inne ittekvert og prøve å delta litt mer...

Babymomy du kan jo lagre august 2010 som bookmark på webbrowseren din så slippe du gå innom din side og kommer heller direkte inn på dette forumet..

Her kommer et av spøkelsene snikende tilbake igjen :P Jeg har ikke vært flink til å være her inne etter lille tulla kom til verden, men det skal forandre seg nå fordi fra i går av fant jeg ut at vi venter en liten til :D

Melissa skal bli store søster :D Og or som hadde gledet seg til å komme tilbake i jobb om 4 uker, men neida :P Det er visst noen ovenpå som har andre planer for meg :P Enda vi har vært så forsiktige som det går ann :)

Men ja jeg må si meg enig det virker som en spøkelsesby her nå. Savner alle jente :(

Ungmamma90 nå Ungmor90

Ungmor90 skrev:
Her kommer et av spøkelsene snikende tilbake igjen :P Jeg har ikke vært flink til å være her inne etter lille tulla kom til verden, men det skal forandre seg nå fordi fra i går av fant jeg ut at vi venter en liten til :D

Melissa skal bli store søster :D Og or som hadde gledet seg til å komme tilbake i jobb om 4 uker, men neida :P Det er visst noen ovenpå som har andre planer for meg :P Enda vi har vært så forsiktige som det går ann :)

Men ja jeg må si meg enig det virker som en spøkelsesby her nå. Savner alle jente :(

Ungmamma90 nå Ungmor90

Oi læng sia sist :D
håpe d går bra me dæ :)

gratulere så my :D kor artig :) komme langt da ?

Ungmor90 skrev:

Ungmamma90 nå Ungmor90

Hihi takk :) Er 2 månder på vei sånn ca :)

Back
Topp