Hvor er alle sammen i dag?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Dere har kanskje et liv utenom BV også[:D] Jeg har skikkelig søndag i dag, huset er ferdig vasket og ryddet så jeg har ingenting som må gjøres. Herlig![;)]
Har lekt litt med Sebba, og han snudde seg hele 4 ganger fra magen til ryggen. Jeg blir jo helt spinnvill, synes det er så moro[:D]

MARIUS VÅKNET I 8 TIDEN, MEN VI LÅ OG KOSA TIL KL. VAR RUNDT 9. SÅ HAR VI STELT OSS, HAN HAR SPIST OG NÅ LIGGER HAN UTE & SOVER.
DE TO STØRSTE ER UTE OG LEKER....MEN NÅ ER JEG EN LITEN TUR INNOM FØR JEG SKAL RYDDE LITT....

SÅ ER DET SÅ FINT VÆR - SÅ DET BLIR VEL EN GÅTUR ETTERPÅ[:)]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg har holdt på fram til nå. Guttene har hver sin overnattingsgjest og typen har jobbehelg så jeg er alene med 5 unger her, og skal ha 8 middagsgjester klokka 3 så er litt jeg må få gjort før de kommer. Har akkurat skrelt poteter, gjort klar steka, støvsugd og ryddet og nå våkner snart Robin og skal ha mat[:D]

*bøyer meg i støvet* supermamma altså!!![;)]

her vekte pappan Nathaniel kl 10 for da syntes han gullet hadde hatt lang nok natt...[:D] etter det har vi spist frokost, vaska fellesgangen (glemte det på fredag[&:]) og venter på brodern og kona for de kommer og skal gå søndagstur med oss!

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg har holdt på fram til nå. Guttene har hver sin overnattingsgjest og typen har jobbehelg så jeg er alene med 5 unger her, og skal ha 8 middagsgjester klokka 3 så er litt jeg må få gjort før de kommer. Har akkurat skrelt poteter, gjort klar steka, støvsugd og ryddet og nå våkner snart Robin og skal ha mat[:D]

SIER BARE WOW![:D]

Vi har vært på besøk hos oldemor og oldefar [:)]

JA, NÅ ER VI TILBAKE FRA SKOGTUR. MINSTEN HAR VÆRT VÅKEN EN STUND - FÅTT MAT, OG LIGGER NÅ UTE FOR LUR NR.2.
ELLERS SOVER FAR PÅ SOFAN - HAN MELLOMSTE SER PÅ FILM, OG HAN STØRSTE ER HOS NOEN VENNER!!!
SÅ DET ER STILLE & ROLIG[:)]

jeg har gått å bært på Caroline i nesten hele dag[8|]... er en tann som plager henne fælt.... gleder meg til den har kommer skikkelig opp

ORIGINAL: ainakor79

jeg har gått å bært på Caroline i nesten hele dag[8|]... er en tann som plager henne fælt.... gleder meg til den har kommer skikkelig opp

Huff ja... Samme regla her.. De får jo ikke akkurat puttet ting i munnen selv som de pleier når de er litt eldre[&:]

Back
Topp