hvor er 2.trimester energien?

lille<3

Blir kjent med forumet
Forrige svangerskap kom energien som bare det i 2.trimester, denne gangen derimot er jeg nå i uke 16 og fremdeles kvalm,sliten og kynnere har begynt osv. Hvordan er det med dere andre? Kom energien tilbake i 2. trimester?

Kom tilbake etter uke 14 ca her :) Håper din kommer og snart :)

Den er sånn dag for dag egentlig:-/ noen dager masse energi, andre dager er jeg langt under minus på energi. Er 18+2 i dag:-)

Her kom også energien tilbake i 2. trimester, men ikke slik som før graviditeten. Og som frk88 skriver over, er det fremdeles dager hvor jeg er skikkelig trøtt. :) Dette er mitt første barn så når jeg er sliten og trøtt kan jeg tenke helt og holdent på meg selv, men hvis det er ditt andre barn har du noen andre du må sette først. Du sliter kanskje med å hente deg skikkelig inn.. Masse lykke til videre. Håper energien popper frem snart, i hvert fall innimellom. :)

Sist var jeg i kjempeform etter at første trimester var ferdig. Jobba masse ekstra. Denne gangen har jeg vært helt kjørt lenge, virker som søvnbehovet har avtatt litt nå, 17 uker...

Varierer fra dag til dag :p Har en tendens til å bruke opp all energi om jeg har en god dag. Så det er jo ikke så lurt. Da kan jeg være sliten i noen dager etterpå. Burde lytte mer til kroppen. Er 19+4 i dag :D

Varierer fra dag til dag her også... :p Når energien er på topp så bruker jeg den opp med en gang, og får et vondt bekken og dårlige dager fremover :rolleyes: Sliter fortsatt med litt kvalme, men den er blitt litt bedre nå :shy:
Men må si at i de to andre svangerskapene mine så var 2.trimester mye bedre enn hva det er denne gangen virker det som :yuck::p

Forrige svangerskap kom energien som bare det i 2.trimester, denne gangen derimot er jeg nå i uke 16 og fremdeles kvalm,sliten og kynnere har begynt osv. Hvordan er det med dere andre? Kom energien tilbake i 2. trimester?

Har varierte dager, men likevel mer energi enn 1.trimester :) deilig å fungere litt til vanlige ting hjemme også, ikke bare jobb!

Jeg har fått litt mer energi den siste uka - kom altså ikke tilbake før uke 18 her. Får liksom høre av alle at bare man er over de første 3 månedene så kommer energien og man føler seg SÅ fresh, men jeg synes vel at det er en sannhet med modifikasjoner;)

18 uker og lurer på det samme :p

Nå er endelig matlysten kommet tilbake og da kjenner jeg energien komme tilbake:)
Nå går jeg en runde med hunden hver dag. Ikke mye, men betraktelig bedre enn tidligere hvor jeg trengte pause på vei til kjøkkenet..

Back
Topp