Som tittelen indikerer, hvor engasjert er familien i graviditeten og babyen som kommer?
Jeg har en litt fraværende far som har levd et liv på loffen ute i den store verden i 10-12 år. Vi har ikke så ofte kontakt, kun noen mailer i ny og ne (han vil ikke ha slik nymotens mobiltelefon
) og det er 2 år siden jeg traff han sist. Han ble veldig glad for nyheten om at jeg venter mitt første barn, men utover det har jeg knapt hørt noe. Aldri et spørsmål om hvordan det går med meg. Kjenner det er litt sårt. For meg er det helt ubegripelig at man ikke er engasjert i sine barns liv, i hvert fall når det er såpass store begivenheter på gang. Eller forventer jeg for mye? Vet jo at man blir litt selvsentrert når man går gravid...
Heldigvis har jeg en mor og søster/svoger/tantebarn, og ikke minst svigerfamilie som gleder seg enormt, så skal egentlig ikke klage.
Hvordan har deres familier oppført seg i løpet av graviditeten?
Jeg har en litt fraværende far som har levd et liv på loffen ute i den store verden i 10-12 år. Vi har ikke så ofte kontakt, kun noen mailer i ny og ne (han vil ikke ha slik nymotens mobiltelefon
Heldigvis har jeg en mor og søster/svoger/tantebarn, og ikke minst svigerfamilie som gleder seg enormt, så skal egentlig ikke klage.
Hvordan har deres familier oppført seg i løpet av graviditeten?