Hvor engasjert er den kommende pappaen i graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Leser han like mye som deg? Er han på forumet? Har han lastet ned apper og følger med uke for uke? Eller er han litt mer avslappet, og lar deg oppdatere på det mest nødvendige? :)

Jeg holder han oppdatert når det skjer noe nytt+ukesoppdateringer. Også leser han eller spør hvis han lurer på noe. Ellers er han veldig engasjert i å utføre handyarb og få ting på plass til ungen kommer. Synes med andre ord han er akkurat passe engasjert:)

Passelig enn så lenge [emoji4] han hører etter når jeg forteller om ting som skjer, er med på alle kontroller, og ble til og med med på barnas hus en tur i går [emoji4] men er som han sier; at det blir mer spesielt og spennende for ham når ungen kommer og han kan virkelig kjenne på det å være pappa [emoji7]

Skulle ønske han var mer engasjert, men tror gjerne jeg har litt høye forventninger. Han har allerede pusset opp barnerommet og er opptatt av å fikse å ordne hjemme :) Så hører han etter når jeg forteller, og han har babyverden appen. Den har han dog fordi jeg ba han laste den ned :p Blir nok mer virkelig etterhvert som han kan kjenne liv utenpå og magen bli større.

Dette er tredje svangerskap, så han er ikke like engasjert nå. Han har lasta ned appen, og følger med der, og ellers tror jeg han kommer til å engasjere seg mer når vi evt får vite kjønn.

Dette er tredje svangerskap, så han er ikke like engasjert nå. Han har lasta ned appen, og følger med der, og ellers tror jeg han kommer til å engasjere seg mer når vi evt får vite kjønn.

Sjarmen kan fort falle av for noen ja.. Men at han har lasta ned appen er jo en koselig gesture da :)

Pappaen fann nett ut at etter 10 år, to jenter, tyll, rosa og meir glitter enn me nokon gong vert kvitt, så kjem guten..
Han var på shopping, og DET seier sitt.. :laughing002
aRsLI8A.jpg

Han er engasjert, men ikke på den måten at han leser seg opp og har apper osv. Men det skal jeg tvinge han til etterhvert, hvertfall det å lese seg opp! Så kan jeg føle meg trygg på at han hvertfall er forberedt!

Back
Topp