Hvor endte babyen opp med å sove?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hadde dere bestemt dere for sprinkel senga, også endte dere med samsoving kansje?
Eller ville dere samsove? Eller kansje det ble sprinkelsenga?
 
Her tok jeg det som det kom. Har sovet vedsidna meg nå i 6 uker og denne uka har jeg fått henne i nestet vedsidna meg. Neste step er å få henne i vugga vedsidna senga.
 
Etter 4 uker kun i vogn for vi kom ikke så langt som å sette sammen sprinkelsengen, er han endelig på plass i den som planlagt. Tok et par netter før han falt til ro i sprinkelsengen, siden den er mer åpen enn vognen men nå går det fint[emoji4]
 
Hadde plan om å ha han i sprinkelseng. Utenom 2-3 netter helt i starten, der han endte i babynest ved siden av meg, har det gått veldig bra [emoji4] Men det er enkelte morninger jeg får litt abstinenser, så jeg tar han over i senga vår og koser/samsover en time eller to før vi står opp [emoji6]
 
Varierer mellom helt inntil meg, og oppi babynestet ved siden av meg :p Koser oss!
 
Han ligger som oftest i senga si til han våkner for mat rundt Kl 07:30 etter det sover han sammen med meg til vi våkner.
 
Var innstilt på å la hun ligge i seng ved siden av vår, men det endte med samsoving :p uten pappaen da vel og merke:wacky:
Var livredd for samsoving før hun ble født og kunne ikke tro at noen turte å gjør det, men nå synes jeg bare det er kos :Heartred
Blir nok å sove i egen seng (ved siden av vår) etterhvert. Hun er nå litt over 7 uker :)
 
Han roer seg kun hos meg..så han sover oppå meg av og til i armene mine... då lite søvn blir det her...
 
Sprinkelsenga ved siden av meg. Det var det vi hadde planlagt og det har fungert bra[emoji4]
 
Vi var åpne for både det ene og det andre. Han sover i vugga si fram til mat i 5-tiden, og så sover han mellom oss til vi står opp [emoji4]
 
Sover i babynestet i sprinkelseng en også ender han opp i midten av senga vår etterhvert [emoji6]
 
Siden dette er 3. Barnet har jeg lært/skjønt at man får ta det som det kommet»R. Ho savner inntil meg i 21-22 tiden i vår seng, så legger jeg ho over i sin seng, og der sover ho til 05.00 dagen etter, så ammer jeg ho, og ho sovner igjen og sover videre i egen seng til 09.00 :)
 
Sprinkelseng/bedside crib fra legging til første nattmåltid. Deretter oppi dobbeltseng med meg, men stort sett med litt avstand. Av og til legger jeg han tilbake i si seng, og vil nok gjøre det mer og mer ettersom det blir færre nattmåltider og bedre søvn. Hadde ikke en fast plan på forhånd. Pappaen sover på rommet til storesøster, så vi har god plass :D
 
Bedside crib.. men tar han oppi senga vår når han våkner i 5-6 tiden . [emoji173]️
 
Back
Topp