Hvor dra til på Kreta?

~haremamma~

Elsker forumet
noen forslag?
ingen barn med og ingen vill festing heller.

Shania er den finaste byen på øya syns eg. Men, såvidt eg huskar så er det ganske få hotell akkurat inni byen. Platanias er ein by i nærheten som er heilt grei, og som det er lett og reise inn til Shania fra.
Agia Marina er kjempekjedelig
Hersonissos er litt party party, men kan nok vera heilt grei for par og.

sogn78 skrev:
Shania er den finaste byen på øya syns eg. Men, såvidt eg huskar så er det ganske få hotell akkurat inni byen. Platanias er ein by i nærheten som er heilt grei, og som det er lett og reise inn til Shania fra.
Agia Marina er kjempekjedelig
Hersonissos er litt party party, men kan nok vera heilt grei for par og.

skrives forøvrig Chania.....
Agia Marina er DEILIG....Og hvis man vil ha litt liv,så kan man gå inn til Platanias, eller ta taxi/buss til Chania.
Mange gode taverna'er å spise på.
Ville ikke bodd inne i Platanias,der er det mye styr syns jeg.

Da leier man seg inn i en 2-roms på caldera bay i platanias. Der kan man få med eget basseng en trapp opp fra terassen. Fantastisk.

Kikke på pris nå i mars for å dra i juni før skoleferien. 14000 for 2 voksne og 2 barn.

Var der i fjor, supert hotell og utrolig digg med eget basseng. Vi hadde en temmelig stor terasse hvor vi kunne ligge å sole oss i fred og ro. Opp fra den gikk en liten trapp opp til en takterasse med basseng.

Hotellet ligger så og si på stranden om man vil ned dit en tur, samt midt i blant restauranter og butikker.

IKKE Platanias.
Jeg var i Gerani, 10 minutter utenfor, så var i Platanias nesten hver kveld.
Makan til turiststed, æsj. Jeg drar ikke til varmere strøk for å møte nordmenn rundt hvert hjørne.
Veien går midt gjennom sentrum, og det var ikke noe fint der.
Eneste positive jeg husker var en fantastisk restaurant høøøøyt oppe. Man gikk en bratt vei opp fra Platanias sentrum..
Skal aldri i mitt liv tilbake.

Mormor har vært mye i Heraklion og stortrives der.

Back
Topp