hvor delaktig er fedrene?

maltesers

Forumet er livet
Eller, hvor mye er fedrene med på??
Hver eneste legetime??
Jeg veit sambo vil være med på ul så klart, men kan aldri tenke meg at han har noe interesse for å være med på en vanlig legetime. Første legetime var han ikke i landet en gang så[8D][8D]
Men jeg har helt ærlig ikke spurt om han vil være med på legetimer.

Hvordan er det med deres menn?? Hvor interesserte er de?

mannen er veldig interessert, men ser ikke noe poeng i å ha han med på legetimer, eller jordmor heller, da er han heller hjemme med sønnen, så jeg får fred og ro [:D] Ul timer derimot, skal han absolutt være med på, og var utrolig ivrig første gang jeg testet angelsounden min [:)] Forrige svangerskap var han også veldig flink til å støtte og være der for meg når jeg havnet på sykehuset pga. sf. Han er min evige støtte når ting er tøft, utrolig rolig og behersket. Helt fantastisk under fødsel, men så er han ambulansepersonell, så ligger vel i personligheten hans

høres ut som du har fått deg en flott mann[;)][;)]
Jeg tror sambo kommer til å svime av under fødselen, har ikke helt trua på han[8D][8D][8D]

Det er vel ikke så veldig mye å være delaktig i enda... men sist elsket han å høre hjertelyd med dopleren, var med på ord. ul og på omvisning på føden..

Blir vel det samme denne gang [:)]

Sambo har vært med på UL, men ikke på vanlige legetimer.. Ellers er han veldig opptatt av den lille i magen, stryker på og snakker til
magen [:)] Og han er utrolig omtenksom for meg, og synes så synd i meg som er så kvalm..[:)] Han blir nok verdens beste pappa ja! [:D]

Det er ikke noe han er med på under graviditeten utenom ul...Og fødsel da[:)]
Så får han heller være mer tilstede når babyen kommer ut[:)] Men han synes det er mer moro når de blir litt større, han får litt bedre forhold til de da [:)] Babytiden er mest min egentlig...

min var kun med på ordinær ul sist, og tipper det blir det samme denne gang. jeg føler det litt voldsomt å komme begge to på legetime eller jordmortime...men han kan selvsagt hvis han vil, men tror han er glad for å slippe...

her var det sambo som åpnet innkallingsbrevet til ul (jeg var på jobb og sa han kunne åpne) - allerede før han fortalte meg hva det var hadde han sjekket om han har fri den dagen eller om han måtte bytte[;)]

han er den som er mest ivrig på å fortelle. han snakket m broren sin i tlf i dag og broren spurte om det er offisielt nå.. sambo sa "jajaa", hvor jeg måtte inn og si "neeeei - vent til neste helg iallefall!!" hehe.... [8D]

men blir litt irritert, for innimellom snakker han som om det ikke var planlagt.... bl.a til broren sin i tlf i dag... det kjenner jeg at irriterer meg, siden vi prøvde 10 mnd før spira satt..

Sambo var veldig glad for å lage ungen i hvertfall[:D]. Mer delaktig enn det blir han vel ikke.
Men han er sånn at han gjerne vil være med på alt. Men syns ikke det er noe vits at han er med på vanlige legetimer osv. Men ul skal han være med på=)

Sambo vil være med på den første legetimen hvertfall[:)]

Jeg har faktisk ikke spørt han om vanlige legetimer, men rekner med at han bare er glad for å slippe. Men UL er han nok med på. Nå er han fantastisk i og med at han tar seg av alt siden jeg bare ligger på sofaen hele dagen og er dårlig. Han stryker meg på ryggen når jeg kaster opp og føler seg utilsrekkelig som ikke kan gjøre noe med det. Men å ha en som er så omtenksom og god med meg når jeg er skikkelig dårlig er veldig godt

Haha, er det bare gubben min som sitter på pc`en og ikke bryr seg noe særlig??
For all del, han bryr seg!  Men tror alt er så uvirkelig for han enda!!
Igår så hadde jeg kusina mi på besøk og det kom vel fram at jeg hadde sagt det til endel folk[8D][8D]
"jøss, da kan vel jeg begynne i fortelle det og da[;)]"

Min kjære er veldig delaktig:) han VIL være med til lege og det som er[;)]
han snakker stort sett ikke om annet føler jeg, han er kjempe søt og bryr seg veldig! Han er så stolt at det lyser av han og han skulle nok ønske han kunne si det til alle! I går sa han "Nå som vi skal få baby synes jeg egentlig den kunne kommet med en gang"[:)] så her er det ikke grenser for delaktighet, jeg elsker det[:D]

Mannen min blir selvfølgelig med på ultralyd. Det gleder han med masse til. Han er ikke interessert i å bli med til lege eller jordmor. Jeg har heller ikke behov for å ha han med [;)].

Aner ikke. Med førstemann så var han med, fordi legen ba om at han skulle! Ifølge legen var det nemlig et felles barn, og ikke bare mors, og derfor gjaldt kontrollene begge to. [;)] Nå kommer jeg til å gå alene, mest fordi jeg har behov for å lufte hormonene mine alene - og fordi han ikke kan delta så mye på kontrollen, uansett. Dessuten vet han hva det går i, vi har jo to fra før. [;)]

UL blir han såklart med på. Regner med vi kun har en.

ORIGINAL: jealie28

Det er ikke noe han er med på under graviditeten utenom ul...Og fødsel da[:)]
Så får han heller være mer tilstede når babyen kommer ut[:)] Men han synes det er mer moro når de blir litt større, han får litt bedre forhold til de da [:)] Babytiden er mest min egentlig...

han er ikke med til legen, men han skal være med til gyn, jordmor og på ordinær ul... ;)

Han er med på UL, men ikke til lege. Også leser han endel i bøkene mine, tror han synes det er interessant å lese hvor stor den er, hihi. Også gleder han seg til å fortelle det til familien sin 

For min del holder det at han er med på ul. Legetimer fikser jeg glatt alene[:)]

Back
Topp