Hvor bo i syden? (litt langt)

Regine*

Flørter med forumet
Leilighet eller dobbeltrom?

Vi har bestemt oss for at vi skal til Fig Tree Bay i Kypros, men så er det det store spørsmålet, hvor skal vi bo?

Valget står i mellom Blue Village Nausicaa Beach, link:  http://www.startour.no/feriereiser/kypros/fig-tree-bay/blue-village-nausicaa-beach/?season=sommer-2010 
og Hotell Sunrise Beach, link: http://www.startour.no/feriereiser/kypros/fig-tree-bay/hotell-sunrise-beach/?season=sommer-2010

På Nausicaa er det 2-roms leiligheter som er aktuelt, og på Sunrise er det bare dobbeltrom. Leilighet er jo mer praktisk fordi det har kjøleskap, mikrobølgovn, kokeplater og ikke minst et eget soverom.
MEN vi synes at det er litt finere på Sunrise, og beliggenheten er jo helt fantastisk (og det går ann å betale for å bruke minibaren som kjøleskap)

Vi klarer ikke å bestemme oss, noen gode råd eller meninger? Lucas kommer til å være ca 9,5 mnd når vi reiser ned. Ps: Sunrise kommer til å koste ca 3500 kr mer enn Nausicaa.

hadde tatt leilighet, kan lage litt selv.. og er kjempepraktisk når man har barn..
og den var jo litt billigere også..

Ja, det er det. Men tviler egentlig på at vi kommer til å lage noe på rommet, reiser ikke på ferie for å lage mat, det gjør jeg nok av hjemme:P

Men må jo kunne varme opp mat til Lucas, og da er det veldig praktisk med leilighet[:)]

mhm.. med mat så tenker jeg frokost når det passer dere.. er jo ikke alltid man har lyst til å stå opp tidlig.. sitte på verandaen og kose seg med mat.. [:D] er lat ja.. hehe.. [;)]

Ja, frokost må vi jo ha! Sinnsykt vanskelig å bestemme seg altså!

Og du var forresten veldig fin på håret[;)]

takk takk[:D] men dere må jo nesten velge det som passer for dere.. [;)]

Hadde uten tvil gått for Blue Village....det og Sunwing er perfekt og SÅ deilig og tilrettelagt for hele familien! [:)] Selvom det er leilighet på Blue Village er det vel mulig å kjøpe halv eller helpensjon og man har ALT man trenger der. Vi hadde leilghet på Sunwing på Gran Canaria, men brukte jo ikke kokeplater og sånt....men brukte kjøleskapet til litt drikke og sånt.[:)]
I tillegg har man jo et utrolig bra opplegg på Blue village med aktiviteter, samt showene på kveldstid og sånt. VELDIG koselig[:)] Lukas vil jo være for liten for bamseklubben og sånt, men han vil nok ha stor glede av de tilrettelagte fasilitetene tror jeg.[:)]

Jeg hadde definitivt gått for Blue Village ja! Vi var i Thailand med Maja da hun var 8-9 måneder og det var genialt med eget kjøleskap og oppvarmingsmuligheter. Ikke minst fordi man ofte trenger å varme opp og lage til mat (det anbefales jo å ta med mye hjemmefra til en del destinasjoner) og fordi det er så mye billigere å kunne kjøpe drikkevarer i butikken og ha på rommet, enn å måtte handle i baren hele dagen hver dag. [;)]

Er ikke sunwing i Agia napa da? Vi vil ikke til Agia napa av diverse grunner[:)]

Jeg mener også Blue village, men sambo er veldig på Sunrise.. Vi får sloss om det[;)]

Back
Topp