Hvor blir tiden av?

Råsa Muffin

Gift med forumet
Synes første svangerskap gikk fort, og synes at andre svangerskap gikk så altfor fort! Dette svangerskapet tror jeg igrunn bare raser fra meg, og at jeg henger etter [X(] Synes det går så utrolig fort! I morgen er det ordinær ultralyd allerede, og absolutt ikke lenge igjen til halvveis! Gleder meg sånn til sommern, men tror nesten sommeren kommer til å fly fra meg også jeg, så hastverk som tiden har for tida [8D]

Skjønner absolutt hvordan du har det! Nyt så godt du kan![:)]

Vet akkurat hvordan du har det [8D][:D]. Masse lykke til på ul i morra [:D]. 

Ja, det føles som om tida flyr en periode i svangerskapet - og så plutselig føles det som om tiden står stille en periode igjen, så det jevner seg ut [;)]

Jaa, den kommer nok til å stoppe opp litt etterhvert tenker jeg! Men det er jo fint, da får jeg tid til alt man skal gjøre for h*n kommer [8D][:D]

Flatula : Tusen takk [:D][:D]

Så heldig for deg at du har det sånn. For min del har jeg følt det som om hvert svangerskap har vart i to år. I allefall den siste gangen. Så hvis det går raskt så må jo det være deilig!!![:D]

Woow har du kommet så langt allerede???[:)]
Jeg også syns det gikk kjemperaskt. Selv om alt var tungt og jeg var nokså dårlig på slutten så føk tida avgårde. Men nå er det verre enn noengang syns jeg. Malin har blitt 8 uker og tida bare raser avgårde, og jeg som elsker denne baby perioden. [8|]
Det sies at man skal leve i nuet men syns ikke det hjelper jeg. Tida flyr allikevel hehe.[8D]

Hvordan er formen din da?

Back
Topp