Hvor blir tida mi av???

BabyMama

Glad i forumet
Hei, har ikke vært her inne på lange tider, jeg nå - har rett og slett ikke hatt tid... Noe skyldes nok at jeg og lillegull har vært en liten tur til S'møre og besøkt "opphavet". Men nå som vi er hjemme igjen og ikke lenger har et hav av slekt og venner vi skal besøke, synes jeg at jeg har mindre tid til overs enn aldri før... Har skullet kommet til bunns i skittetøykorga og vasket badet i to dager nå, men har ennå ikke kommet så langt... Har det med at Marylin bare vil være i armene mine, selv når hun sover, mon tro? Har lagt henne fra meg ved siden av her for å kunne skrive dette, men nå må jeg visst ta henne opp igjen for hun ligger bare og hyler...

det blir ikke gjort så mye når di vil bli bært hele dagen nei!men det går jo ikke.marielle er heldigvis flink til å sove i vugga,og er vandt til det.så jeg får gjort litt på dagen...kose stunden tar vi inni mellom og på kveldene[:)]

Ben ville heller ikke ligge i kurven sin, men nå er reisesenga hatt frem som lekegrind/soveplass og der er han veldig rolig.
Men jeg hadde villet lagt henne ute i vogn jeg så fremt det går pga vær og beliggenhet. Evt trill tur først for at hun skal sovne..
Den beste søvnen får de ute i frisk luft!

her har jeg funnet ut at bæreselen er en GENIAL oppfinnelse.
Noah sovnet ganske så fort når jeg satte han i den, og i tillegg virket det som det lindret litt på luftsmertene å ligge tett inntill kroppen min......
Og i tillegg fikk mamma støvsuget og ryddet i skap[:D][:D]

(det som er litt dumt at de kan ikke sitte på timesvis i bæresele pga belastningen på ryggen)

Back
Topp