Hvor blir magen av?

Labben

Elsker forumet
Jeg er snart 14 uker på vei og synes det er rart at jeg såvidt har antydning til en liten gravidmage. Det er bare jeg som ser den, når jeg holder magen inne. Når kommer magen? Burde den ikke være synlig nå, barnet er jo snart 10 cm. Jeg er verken slank eller tykk, sånn midt i mellom.

du trenger nok ikke få mage enda, det er egentlig ganske stor plass inni der, megen trenger ikke komme før i uke 20 den, men den kommer nok[:D]

Jeg fikk ikke noe mage før jeg var 16 uker på vei, da kom den ganske plutselig.
Før det så det bare ut som jeg hadde blitt litt tjukkere[;)]

Har ikke fått noe særlig med mage jeg heller...den er bare litt oppblåst innimellom, og litt hard om jeg kjenner etter. Er 15+0 i morgen. Den kommer vel etterhvert....

bare å nyte det....pang, så er den kjempestor, og bare i veien! hehehe....

Jeg har fått mage alt,jeg- kan ikke bruke de vanlige buksene mine lenger [:)]

Det er kjempeforskjell fra person til person når magen kommer! Spørs helt hvordan kroppen din er i utgangspunktet!
Du trenger iallefall ikke bekymre deg for at du ikke har fått mage enda. Det er kjempegod plass inni der til fosteret enda.

Mage får du tidsnok! Trust me [:D]

Min poppet fram for ca to uker siden, men det er fortsatt ikke så veldig stor akkurat...[;)]
Men den kommer sikkert snart[:)]

Jeg gikk å lurte på det samme når jeg var like langt på vei som deg:)
men min mage kom ikke før i uke 19...så det er veldig forskjellig fra person til person og hvordan barnet ligger[:D]
Den kommer nok[:D]

ORIGINAL: Lisee

Det er sånn jeg føler meg nå, litt tjukk. Synes ikke at jeg er gravid enda, men håper magen kommer snart.

med den første ungen min så fikk jeg ikke mage før jeg var rundt 20uker..
men med den andre som jeg går med nå så fikk jeg mage allerede når jeg var 12uker på vei..
så det er jo litt opp å ned vanlig å få mage litt seinere den første gangen en går gravid

det kan jo være en liten stund til deu får mage.de fleste må ihverfall vente til uke 20[;)]

Min mage har nettopp kommet den.
Og den er fremdeles så liten at med en litt stor genser så ser du ikke at jeg er gravid.

Var frustrert til å begynne med, nå er jeg takknemlig for den lille jeg har. :-)

Har egentlig ikke fått mage før den siste tiden. Har lagt på meg mer rundt låra, rumpa og armene.
Men magen den kommer. Bare ha tålmodighet

ORIGINAL: Hege77

ORIGINAL: Lisee

Det er sånn jeg føler meg nå, litt tjukk. Synes ikke at jeg er gravid enda, men håper magen kommer snart.

Ja, akkurat sånn er det jeg føler meg, tjukk[:(] Godt å høre at ikke alle får mage tidlig, da. Takk for svar alle sammen!

Back
Topp