Hvor blir det av TR!!??

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Er det noen av dere her inne som har sett a?
Kanskje hun har gått seg vill, kanskje hun traff noen hun kjente på veien og bestemte seg for å besøke noen andre, før hun kom til meg. Men nå har jeg ventet og ventet...
Hun skulle vært her 8.oktober.. men da hun ikke kom, så tenkte jeg at da kom hun 22.oktober..
meen, hu er ikke her ennå..

og RFSU test vanlig og digital og Clearblue vanlig og digital test sier begge to til meg at det er ingen som bor inni meg.. Så hva kan jeg ha sagt eller gjort mot TR så hun missliker meg så veldig at hun ikke vil besøke..?

ringte legen og hun sa at jeg skal se det ann.. for det kunne være at jeg ikke har hatt eggløsning eller har hatt eggløsning på et annet tidspunkt og derfor så er TR utsatt.. Hun sa at det er normalt å ha litt ustabile sykluser ( oi da, det visste jeg ikke....) Og det er visst ingen vits i å få panikk med mindre mensen er borte i over 6 mnd.. :P

Hun har ikke kommet på uventet besøk hit ihvertfall ;)

6 mnd var da utrolig lenge. Mente jeg har hørt 3 jeg men...:confused:

Håper hun dukker opp snart da ;)

Både jeg og kjæresten venter :P "Jeg hadde jo ikke blitt lei meg om hun ikke kom da" svarer min bedre halvdel, mens jeg googler for harde livet og tisser på test etter test.
Jo, jeg kan godt være gravid, men jeg vil vite det og jeg vil vite det NÅ!

Oi 6 måneder var jo veldig lenge å se det an da... håper det er en liten spire inni der da, siden det ser ut som at dere begge ønsker det :) Men om den ikke kommer snart, ville jeg bare bestilt en time hos legen :)

Kanskje hun bare er litt sliten og har sykemeldt seg denne måneden? For å komme ordentlig og presis tilbake neste måned :) det hender at gamle tanter blir sliten å lei, så at de sykemelder seg en gang i blandt er ikke annet enn forventet :D

Kanskje hun bare er litt sliten og har sykemeldt seg denne måneden? For å komme ordentlig og presis tilbake neste måned :) det hender at gamle tanter blir sliten å lei, så at de sykemelder seg en gang i blandt er ikke annet enn forventet :D

Hahaha

Får hoppas de en spire i deg :-)
Syns de var litt længe med 6 mnd då.

Hehe skjønne at du blir utålmodig:p kan jo være eggløsning kom sent og at det derfor ikke viser på tester enda:p krysser fingrene for at du er gravid jeg:D

Jeg krysser alt jeg har jeg, bortsett fra beina :O

kjæresten min: tenk om du er gravid
meg: ja, hva gjør vi da?
kjæresten min: FEIRER!

haha, min nydelige antibarn før vi har kjøpt digert hus kjæreste har blitt frelst :P

Jeg krysser alt jeg har jeg, bortsett fra beina :O

kjæresten min: tenk om du er gravid
meg: ja, hva gjør vi da?
kjæresten min: FEIRER!

haha, min nydelige antibarn før vi har kjøpt digert hus kjæreste har blitt frelst :P
Hahah så fantastisk!!:D ingenting er bedre enn det:)❤️

Spennende da :D Masse lykke til!

ferdig på jobb. skal bare på do før jeg skulle hjem. og DER 20-22 dager forsinka kom pluttselig TR på besøk...
skuffa? ja..
bedre lykke neste mnd.

ferdig på jobb. skal bare på do før jeg skulle hjem. og DER 20-22 dager forsinka kom pluttselig TR på besøk...
skuffa? ja..
bedre lykke neste mnd.

Sååå kjedelig da :(
Masse lykke til neste pp ;)

skuffa? ja..
bedre lykke neste mnd.
Naw.. Skal dere begynne å prøve? ^^ Eller har dere begynt alt? :D

jeg tror vi er på den derre "om jeg blir gravid, så blir jeg gravid"

Back
Topp