Hvor blir det av trøttheten og ømme pupper??

Nexie

Betatt av forumet
Sist gang så var jeg jo dødsens trøtt hele tia, og sov MASSE! Pluss at det var et Helvette å ta av seg bh osv.
Nå er det ikke noe av det!
Bekymrer meg litt kjenner jeg.. Men man kan vel føle det annerledes fra et svangerskap til et annet.. :)

Det er helt klart :) Og som du skrev forrige gang jeg så , har du litt bekymringer!
Jeg tenker også av og til at herregud nå er alt borte .... Og blir nervøs av den lille ting , som foreksempel vondtene i magen . Men hadde heldigvis det forrige gang også! Sender deg en goood klem!

Ingenting å savne spør du meg, etter jobb ligger jeg rett ut på sofaen til jeg skal sove, orker nesten ingenting.
For å ikke snakke om at puppene blir bare sårere og sårere for hver dag virker det som.

Det er helt klart :) Og som du skrev forrige gang jeg så , har du litt bekymringer!
Jeg tenker også av og til at herregud nå er alt borte .... Og blir nervøs av den lille ting , som foreksempel vondtene i magen . Men hadde heldigvis det forrige gang også! Sender deg en goood klem!

Ja blir så man tenker at alt er borte liksom.. Jeg kjenner jo på kvalmen da, men det er liksom hverdags for meg å være kvalm sånn ellers også :p så vet liksom ikke om det er pga graviditeten!
Håper på å bli litt beroliget på onsdag når jeg skal til ultralyd :)
Krysse fingre!!

Ingenting å savne spør du meg, etter jobb ligger jeg rett ut på sofaen til jeg skal sove, orker nesten ingenting.
For å ikke snakke om at puppene blir bare sårere og sårere for hver dag virker det som.

Neida, savner det ikke akkurat, for husker for slitsomt det var!
Men man blir litt bekymret når disse symptomene ikke dukker opp, særlig når det har gått galt i svangerskap før.. :)

Joda skjønner det :)
Er bare at det er forferdelig slitsomt å være trøtt og ikke orke noe, for å ikke snakke om puppene som snart ikke tåles å se på uten at det gjør vondt :p

Oja, det er flere som ikke har symptomer. Jeg må faktisk bestille time til legen igjen og få tatt noe blodprøver, begynner å bli nokså bekymret siden alle symp. ble borte.. Ikke noe særlig det her! :s

Back
Topp