Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg vil også ha snø!!!
I dag er det julegateåpning her jeg bor, og herregud så tragisk!! Finnes ikke en eneste snøfille!! Blir ikke julestemning uten snø!!!!!!!
Her laver det ned. Kunne bare holdt seg vekke mener jeg. Er så drit lei av den null føre vinteren. Skitten våt ekkel snø og no dritt og kjøre på. Skal vinteren først komme så får den ta med seg skikkelige minus grader, så det blir trørr snø og det knistrer i lufta og det går an og kjøre bil. Blir ikke så glatt når det er nærmere 10 minus.
Skal vinteren være mild så kan den bare holde seg vekke, da vil jeg heller ha 10 pluss og regn, sånn mellom ting liker jeg ikke.[:@]
er så enig med deg.. men de har vel meldt snø i hele landet i løpet av uken.. er jo iallefall tempratur til at det skal bli snø snart.. det må vel bare bli litt overskya ført antageligvis...
Bruker den gamle jakken min, strammer den også. Men jeg har sett ut den ene jakken til mannen min da. Har ikke lyst til å bruke penger på en jakke jeg bare skal bruke i 3 mnd liksom. Så han kan vinke farvel til den ene vinterjakken.[:D]
Vi har litt snø her i Bergen, noe som i seg selv er uvanlig. Vi pleier å ha snø i en uke tilsammen hele vinteren, og nesten aldri så tidlig som i november. Men det er liksom ikke skikkelig snø heller, bare litt hvitt på hustakene og glatte veier. Smelter vel snart kan jeg tenke meg...
Det har vel omtrent aldri skjedd før, tror jeg... Veldig merkelig. Men så har været vært veldig ustabilt i det siste. Først ektremregn og flom, og dagen etterpå snør det...