hvor blir det av magen?

Skolelys

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Jeg er nå 18 uker, og har fortsatt flat mage! Er det flere som har det? Jeg får inntrykk av at alle har flotte kulemager, og synes det er litt trist at folk nesten ikke tror meg når jeg sier jeg er gravid. Skal på OUL på fredag, så håper jo at alt står bra til med BITTE lille<3

Har bare en bitte liten oppblåst mage og er 19+ 2.. Har vært på ul og alt var bra. Måtte spørre om han hadde nok plass inni der siden jg var såpass flat, de bare lo å sa at det var veldig normalt:)
Så prøv å ikke bekymre deg,vi får nok mage etterhvert vi å :)

Jeg tenker også at det må være utrolig trangt om plassen der inne. Så fint at UL gikk bra da! Jeg er så spent på om vi kan se hvilket kjønn det blir, så jeg kan starte med innkjøp av annet enn hvitt;-)

Jeg har heller ikke noe særlig mer mage, men kjenner at livmora vokser oppover, men ikke utover.....
venter i spenning jeg å....

Hadde det slik med nr 1, da kom magen seint, men denne gangen poppa den ut før uke 12. Så er sikkert veldig forskjellig =)

Jeg og har venta på magen siden det er nr 2, allerede i uke 19 og ikke mye å skryte av her heller. Hadde lagt på meg 300g på 6 uker siden forrige svangerskapskontroll. Første gang jeg er skuffa over at jeg ikke har lagt på meg:) Skal vel egentlig bare nyte det;)

Liiite baby mage her også, jeg er 15+2 men så får bare smørre meg med tolmodighet :)

Har ikke fått noe spesielt med mage jeg heller, venter og venter, er 19+3 :)

Back
Topp