Hvor blir det av magen?

mamma til snart 4

Flørter med forumet
Har alle begynnt og få mage? Har ikke antydning til mage i det hele tatt jeg:( hadde jeg ikke visst bedre skulle man tro jeg ikke var gravid..

For å si d sånn er d ikke ett mål å få størst mage ;) men jeg kan trøste deg med att den kommer! :) så kos deg og trøst deg med att du at verdens beste gull inni der!!

Hadde ikke noe spesielt mage i uke 15-16, men plutselig poppet den ut. Tror du skal slappe helt av vi er jo forskjellig bygd og mange her inne har jo kommet lengre enn deg i svangerskapet også, og da er det jo naturlig at de har større mage. Jeg er snart 19 uker på vei.

Ja, fått en liten babymage nå :)

Men ikke "alle" ser at jeg er gravid enda ... 

Jeg hadde litt fra før av for og si det sånn:p
Men etterhvert så ble det sånn at jeg ikke klarte og holde den inn som jeg pleide:p

Så nå føler jeg meg egentlig bare tjukk, uten ordentlig babymage.....
Selv om de som kjenner meg godt ser at jeg har forandret fasong og sier de virkelig ser magen:)

Håper den snart viser seg litt mer... Så folk slipper tro jeg har blitt veldig glad i mat eller noe:p

Ja jeg har fått. Men det var faktisk etter jeg begynte å slappe mer av. Høres sikkert veldig rart ut, men når jeg stresset mye forsvant magen, akkurat som om lille mr. inni der gjemte seg når mor stresset :P
Men kan hende at du har bakovervendt livmor, da tar det lengre tid har jeg hørt.

jeg harikke babymage egentlig. Vises ikke om jeg står rolig, men når jg går, så kan man se det ja.. hard rundt mage... kan ikke holde inn denne magen nei--- =)

God polstring fra før, men når jeg våkna i dag hadde den kommet litt.
Går ikke og skjule den lengre eller holde den inn.

Uke 19 her og synes nesten ikke at jeg er gravid. De som vet det kan såvidt se det. Men alt er bra, hjertelyd er der og liv laget.

Back
Topp