hvor blir det av kvalmen??

Marie85

Forelsket i forumet
har hittil vært kvalm en dag..ellers er jeg i fin form, opplagt nok til å gå en tur hver dag. merker ikke noen ting.. er dette normalt eller? er snart 8 uker..

Da er du en av de HELDIGE vil jeg si [:)] Er det selv også, er "bare" trøtt jeg [:D]

ikke etterlys den, hvis den kommer vil du bare bli kvitt den!
Jeg var nesten ikke kvalm i mitt forrige sv.skap, heller ikke nå. Sist var jeg litt kvalm på slutten, men da var det liksom ikke plass til noe mat i magen..
Helt normalt å ikke være kvalm, nyt det!

forrige svangerskap kastet jeg opp, opptil 18 ganger om dagen! det er ikke noe du vil oppleve! Men jeg var ikke mye kvalm... oppkastet kom bare av seg selv... var like sulten etterpå.. merkelig!

inntil nå har jeg bare kjent kvalmen men ikke kastet opp enda. *Bank i bordet*

Har det faktisk helt likens som deg! Synes det er hærlig [:)]

Åååh, nyyt det!

Her går det i kvalme og oppkast mange ganger i timen..! Bah! Men trøster meg med at premien blir god!! [:D]

Heldiggris[;)]

Vil ha kvalmen du da [:D]
Jeg har inge symptomer i det hele tatt, bortsett fra at jeg er drit sulten hele tiden [8D] Håper ikke det kommer noen andre greier, som kvalme,og andre plager!!
Nyyyyyt tiden uten plager [;)]

Forrige gang kastet jeg opp uten forvarsel - opp til 11-12 ganger om dagen. Noen ganger uten kvalme, andre ganger med.

Denne gangen har jeg supersensitiv luktesans, og blir kvalm når jeg ikke har spist på en stund.

Skulle bytte bæsjebleie på knerten i dag - men klarte det faktisk ikke! Ble stående over skåla og rope på elgen, mens knerten sto på sida og lo! Han skjønnte vel ikke hva som skjedde[;)] Måtte ta han med dit, kunne ikke la han ligge på stellebordet.

Back
Topp