Hvor blir det av doppleren min

neselo

Forumet er livet
Bestilte angelsound doppler der som Fru Stina anbefalte, den 22.juni bestilte jeg! Sendte mail til fyren og hørte når jeg hadde den, han skrev at han hadde fått pengene og at han skulle sende den om mandag. Da skulle den være hos meg på onsdag. I dag er dert torsdag og jeg har enda ikke fått den [:@][&o]

jeg vil høre hjertet til babyen min NÅ!

ORIGINAL: neselo

Bestilte angelsound doppler der som Fru Stina anbefalte, den 22.juni bestilte jeg! Sendte mail til fyren og hørte når jeg hadde den, han skrev at han hadde fått pengene og at han skulle sende den om mandag. Da skulle den være hos meg på onsdag. I dag er dert torsdag og jeg har enda ikke fått den [:@][&o]

jeg vil høre hjertet til babyen min NÅ!

han kan ikke kontrollere posten sin leveringstid... [8|]
gosh om vi kunne... bestilte fredagen den uken venter fremdeles på den... [8|]
posten er ikke alltid en etat vi gravide kan kontrollere..
merket det etter at jeg hadde bestilt klær fra ellos..
var dritt forbannet det tok de over 4 mnd før jeg fikk klærene jeg bestilte. og de hadde vært i bergen fire ganger, og inne på leveringsstedet 4 ganger. gikk ned samme dag som det stod at de var kommet inn, men de var da sendt tilbake etter 10 minutter... [:@]

Har jobbet i posten i mange år. Et brev SKAL være fremme dagen etter det er sendt.

Er så utrolig irriterende å vente [&o]

Har jobbet i posten i mange år. Et brev SKAL være fremme dagen etter det er sendt.

det skal være sånn, men realiteten forteller noe annet [:'(] fikk du sånn søkenummer da ? Posten tar også gjerne lenger tid nå på sommeren pga. ferie og ferievikarer

krysser fingrene for at lappen på den kommer i morra... så du får henta den og kosa deg med den i helga <3

ORIGINAL: FruStina

det skal være sånn, men realiteten forteller noe annet [:'(] fikk du sånn søkenummer da ? Posten tar også gjerne lenger tid nå på sommeren pga. ferie og ferievikarer

Nei fikk ikke noe nummer, så regner med den blir sendt som brev. Det er sant, jeg får bare smøre meg med litt mer tålmodighet...blæh

huff, håper virkelig den kommer snart, er sååååå kjedelig å vente på noe så spennende

Back
Topp