Hvor blir dagene av?

*Gullungene*

Forumet er livet
Vi er inne i en periode med MYE som skjer, på mange fronter.
bryllup, studier osv osv.... kunne ha fortsatt i evigheten!

Nå er kl.01.30, og jeg SKULLE ha vært i seng for leeeeenge siden, er bare så mye jeg skulle ha gjort [8D]
På tordag reiser vi til Tr.lag, så mye som må ordnes før den tid osv.

Hvordan står det til hjemme hos dere, føler dere tiden strekker til?

I dag fikk jeg kjøpt (brukt på finn) kjole og hvitt til minstemann.
Tenkte han kunne ha det i bryllupet.

Greit med ALT som er unnagjort!!!

tiden?? Nei, den går ikke lenger, den løper! Jeg har gått og tenkt at om to-tre uker reiser vi til Spania, og alt som må ordnes før vi drar, så jeg holdt på å svime av da G sa i går at vi reiser neste uke [&:]. Ja, ja - jeg har hele neste uke å pakke på (jobber hele helga pluss tirsdag og onsdag, og vi reiser torsdag)

jeg har tenkt på det samme... [:)] tiden flyr unna.. som bare det!! snart er det februar, og da har faktisk en hel mnd av 2011 pssert... sykt å tenke på..[:)] og aprpopos bryllup.. så har vi tre års bryllupsdag i år.. det syns jeg også er sykt..

lykke til med forberedelsene snuppa! spennende tid dere har foran dere da.. [:)]
lene: god tur til spania.. det hørtes deilig ut nå.. hvor i spania skal dere hen?

Jeg glemte helt å si at lillebror har fått seg en skikkelig stilig dress, *Gullungene*!

Vi skal til Gran Canaria, trillemor. Pappa fyller 60 år og tar med seg barn, barnebarn og "stebarn" på tur ei uke. Vi reiser til Oslo på torsdag og bor på SAS-hotellet over natta før vi tropper opp til morgenflyet fredag, og så hjem igjen fredagen etter

Lurer på hvor ukene blir av jeg... det går i ett! Fatter ikke hvordan jeg skal ha tid til å gå på jobb til høsten, er jo kjempetravelt her hjemme[:D]!

Kjempe stilig dress til minsten! Å ja det er godt med alt som er gjort i god tid ifh til bryllup. Er nok å ta seg til i ukene rett før[;)]! Hva skal Nora ha på seg da?[:)]

Back
Topp