Hvor blir d av TR tro??

*Laila*

Forumet er livet
[8|][8|]ja d lurer jeg på...[8|][8|]
var ferdig med primolut lørdag,og i følge brevet fra fertilitetsklinikken sør skulle den vært ventet i dag...vet det er[>:]tidlig enda da,men kjenner jeg blir utolmodig[:-]
noen her som har måtta ventet lenger på TR enn i følge sykehuset??

Min kommer til samme tid hver måned, så har aldri ventet på den nei...
Men vil bare inn her å rope på at tanta de skal komme nåKOM ANN TR....

Tusen takk Råndålf[:D]håper det hjelper[;)]

Jeg ringte fertilitetsklinikken like så godt jeg,og hun sa den kunne komme etter 4 dager som er i dag,men det kunne oxo ta opptil 1-1 1/2 ukes tid,så da er d å smøre seg med tålmodighet[8D][:D]
Håper den kommer før helga da[:D][:D]

Den er nok like rundt hjørnet! Den kommer! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

Den er nok like rundt hjørnet! Den kommer! [:)]

satser på det[:)][:)]har veldig murringer i eggstokkene og ømme bryster,så den er sikkert på vei[;)]

Trur det står i pakningsvedlegget på primolut at det kunne ta alt i fra 2-10 dager før tr dukka opp?[8|] Lenge siden eg har brukt det no så kan hende eg husker feil.. Men når eg har brukt primolut fekk eg mensen 2-3 dagar etter siste tablett var tatt. Satsar på at innen veka er omme så har tanta dukka opp ~~Laila~~[;)]

stemmer d [miss],men mener jeg har fått den etter 3-4 dager tidligere skjønner du så jeg reagerte sånn på d bare...[8|][;)]
nå sitter jeg her å er litt engstelig for om jeg er gravid,om d er grunnen til mensen ikke dukker opp...[&o]tok jo en test føre jeg beg på primolut da,og den slo ut neg for en uke siden,så jeg håper virkelig d ikke er derfor siden jeg har tatt primolut...[:-]

Da har tanta kommet,sitter med skikkelige menssmerter,men skal vel ikke klage[:)]Det hjalp nok at det ble satt ut en etterlysning etter den,hehe[:D][:D]de førte progynova tab er innabords,også ringer jeg fertilitetsklinikken når de åpner,blir vel satt opp til en ul tror jeg[;)]

ante meg at hun ville komme hihi[:D] men no e hun på plass[:D]

Takk[:D]

Har snakket med de,skulle egentlig ha en Ul så nærme dag 10 som mulig,og siden dag 10 er lørdag neste uke,så skulle jeg egentlig inn fredag på dag 9.Men da var d selvf ikke noen leger der,så da blir det enten torsdag på dag 8 el mand på dag 12,hun skulle ringe meg opp igjen,måtte snakke med en lege først[;)]

Ja kjempespennende[:D][:D]

Da ringte de fra klinikken,time til ul den 11 juni[;)]

Spennende! Lykke til! [:)]

Tusen takk jenter[:)]

Back
Topp