Hvor blir av hormonene?

x1xsokrates

Første møte med forumet
Jeg er kun 6 uker på vei, men lurer likevel på om det er naturlig å ikke merke noe særlig? Jeg har jo lest at hormonene hjelper til slik at kroppen beholder barnet, så tenker jo litt på det... Vet jo også at dette er veldig individuelt, men man hadde jo en forestilling om at mye forandret seg når man ble gravid!
Jeg må snart skifte bh-str., men utenom det merker jeg ingenting.
Er dette normalt?

Hilsen førstegangsgravid!

Alle er forskjellige, så det ene er like mye normalt som det andre.. Noen går jo igjennom et helt svangerskap uten plager i det hele tatt, mens andre har vondt fra dag èn omtrent..
Så ikke heng deg opp i hva og når andre får plagene sine!

Lykke til iallefall og gratulerer med graviditeten [:)]

Kan ikke si jeg merket noe til hormonene med de to første, men denne gangen spretter de som bare det. Beggedeler er nok like normalt

jeg kan ikke si jeg merket så veldig mye i begynelsen,og ikke i hverdagen generelt heller egentlig,men merker at hvis det skjer noe spes kan det gå mer inn på meg enn hva det vanligvis ville gjort.
'Og hvis jeg er sliten og sånn kan ting bli litt tungt psykisk,men ellers er alt som normalt føler jeg!
Vet jo ikke om andre mener det da,kanskje andre ser det bedre!

Jeg må si at jeg fikk alt på en gang. Kvalme, vondt i rygg og mage, griner av alt eller ingenting og kan være temmelig vanskelig å ha med og gjøre(ifl. kjæresten min) he he.. Ganske slitsomt, men man tar det med glede uansett siden dette er sterkt ønsket. Nyt det mens du ennå kan, det er fare for at det fort endrer seg.. Eller kanskje du er heldig å slipper unna[:D]

Back
Topp