Hvor blir all energien av....?

TonjeC

Flørter med forumet
Jeg har hørt at etter at kvalmen forsvinner så kommer DEN energien, og folk pusser opp huset og redder verden i glede. Og kvalmen forsvant den, men jeg sitter fremdeles her og venter på bedre tider. Jeg får gangsperr av en tur på butikken (som ligger i bygget ved siden av)!! [:D] Jeg har ingen mangler, og har alltid vært i superform før jeg ble gravid. Noen gode råd? Jeg har 4 eksamener nå, og MÅ slutte å være så trøtt og slapp. Hvordan er formen deres???

-Tonje- [&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o]

Hei Tonje!

Hadde det akkurat som deg. Men rundt uke 14-15 så begynte det og slippe taket. Før det så var det ork og bevege kroppen, men det blir bedre.

Mvh
Eva

Det er jo veldig forskjellig da, jeg var veldig dårlig frem til nå i det siste, eller ca for tre-fire uker siden, men det tok litt tid før jeg fikk overskuddet tilbake, nå orker jeg mer og har lyst til mer, men jeg blir fort trøtt og sliten.
Dette er nok noe som følger med.

Håper du føler deg bedre snart, og at edt går bra på eksamen[:)]

heihei[:)]
kvalmen å trettheten min forsvant når jeg var ca 16 uker på vei tror jeg det var[:)].
Men det varierer jo fra person til person.Hender jeg blir fryktelig fort sliten og trett,men som sagt allerede,det følger med i svangerskapet[;)]

Back
Topp