Hvor ble matlysten av?

Lykke.

Forelsket i forumet
Matlysten er fullstendig blåst bort. Ingenting frister, hverken vått eller tørt! Skikkelig fortvilende. Jeg må pushe meg selv til å både drikke og spise, og det er ikke noe kjekt. Er det flere som har det slik?

Jeg må spise for å holde kvalmen unna, så kan ikke si jeg kjenner meg igjen.. Men det er sikkert kjipt å ikke ha matlyst også.. Prøv å ha lettlagd mat i hus, som ikke trenger så mye bearbeiding før du kan spise den. 

Jeg har det på akkurat samme viset. Ingenting frister, og bare lukten av noen typer mat får meg til å snu i kjøleskapdøra! Hjelper litt når samboeren min lager litt mat til meg. Omså et knekkebrød med brunost.

Men vi må bare prøve å spise det vi klarer, og det er bedre med litt enn ingenting, så lenge det er sunt ;) har du prøvd å lage smoothie av frukt, litt frosne bær og juice? Masse næring og ikke så mye å få i seg.

Uansett, lykke til! Det må vel gi seg snart får vi håpe!

Har også en samboer som er flink til å lage mat til meg.Uten han tror jeg ikke at jeg hadde fått i meg så mye!
Som deg er det mange lukter jeg ikke klarer, og derfor er det best å holde seg unna kjøkkenet til tider.[:)]

Smoothie har jeg drukket mye av før jeg ble gravid, og er egentlig veldig glad i det. Men blenderen fikk seg ett illebefinnende for en liten tid tilbake og er nå ikke så god til å lage smoothie med. Men tynte den i dag og laget meg litt å drikke! Alt er bedre enn ingenting.[;)]

Krysser fingrene for at det snart går over, og at jeg snart kan nyte maten igjen. Nå er det bare stess!

samme her, ingenting frister.... var i london i helga - og hele byen STINKER!!! MAT overalt..... indian, mexican, chinese... [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

eneste som frister er salat, og knekkebrød [&:]

ORIGINAL: lillemaur

Jeg har det på akkurat samme viset. Ingenting frister, og bare lukten av noen typer mat får meg til å snu i kjøleskapdøra! Hjelper litt når samboeren min lager litt mat til meg. Omså et knekkebrød med brunost.

Men vi må bare prøve å spise det vi klarer, og det er bedre med litt enn ingenting, så lenge det er sunt ;) har du prøvd å lage smoothie av frukt, litt frosne bær og juice? Masse næring og ikke så mye å få i seg.

Uansett, lykke til! Det må vel gi seg snart får vi håpe!

signerer denne

Back
Topp