Hvor ble energien av?!

Baby1988

Glad i forumet
De siste dagene har jeg helt mista energien min. Får jo gjort de dagligdagse tingene, men jeg er helt skutt når klokka nærmer seg halv ni. Har også hatt en mild hodepine og litt kvalme med litt halsbrann. Kvalmen kan jo komme av de tablettene jeg tar mot uvien.
Og enda er det fire uker +/- før lillingen melder sin ankomst. Blæh.

Uff:/ hadde det sånn i forrige uke jeg, var bare drittlei hele magen, og kunne ikke se for meg 4uker til med mage .. Men nå er energien tilbake, og føler jeg er mer motivert til de siste ukene;) så slapp av noen dager, og møt noen venner som gir deg energi, snarere enn de som suger energi, så skal du se det blir så mye bedre :) hjalp for meg ihvertfall! :)

Er av den rastløse typen så hvile og slappe av er nesten umulig for meg! :p Men må virkelig prøve, kanskje jeg også får tilbake både energi og motivasjon til siste etappe! :)
Venner ja :p Er jo sommer og festivaler + ferie, så er ikke mange man kan besøke! :s Også har jo gutten ferie fra bhagen så enten er han ute i nabolaget (så jeg kan ikke fære ut) eller så er det fullrulle med unger her.
Blir nok bedre neste uke når han begynner bhagen igjen! :)

Ahhh! Er også av d rastløse slaget, mn noen dager med en dupp midt på dagen gjorde susen! Denne uka har vært så mye bedre :) og mine venninner er over alle hauger, mn noen er da hjemme :P er bare å finne de :P

Skal også unne meg blund på dagen når gutten begynner i bhagen igjen! :p Prøve ihvertfall! ;p

Energien er som sunket i jorden her også. Er trøtt og sliten så fort jeg har stått opp. Har også en sønn som har ferie, og krever veldig mye av meg, og samboer har begynt i jobb igjen. Så blir så som så med hva jeg orker og klarer i huset. Kjenner det skal bli veldig godt å vere ferdig med svangerskapet snart.;-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Ja her er det ingen energi igjen:( bare sliten,lei og irritert. Går inn i fjerde ferieuka til ungene og mannen skal begynne å jobbe på mandag!! Så nå må den ungen ut snart så far kan få to uker permisjon. To unger på 2 og 4 år er ganske hardt og underholde hver dag når det er null overskudd igjen, og bekkenet er helt ødelagt nå på slutten:(
Lei!!!!

Venter nr 3 4. August:)

Ja her er det ingen energi igjen:( bare sliten,lei og irritert. Går inn i fjerde ferieuka til ungene og mannen skal begynne å jobbe på mandag!! Så nå må den ungen ut snart så far kan få to uker permisjon. To unger på 2 og 4 år er ganske hardt og underholde hver dag når det er null overskudd igjen, og bekkenet er helt ødelagt nå på slutten:(
Lei!!!!

Venter nr 3 4. August:)

Huff, hørtes slitsomt ut! :/ Min er jo nokså selvstendig sånn sett, men han krever jo selvfølgelig sitt hver dag. Stakkar er sikkert også lei av å høre " Mamma klarer ikke nu, kan ikke du vente litt?". Får dårlig samvittighet!
Jeg plages heldigvis ikke med bekkenet, men har hørt at det er helt forferdelig! Og det er vel ikke noe som hjelper mot det heller, annet enn å få ut ungen da.
Håper du snart går i fødsel! Prøver å sende litt fødestøv! :p *blåserover*
Syns du er kjempe heldig som er såå nærme termin! :)

Energien er som sunket i jorden her også. Er trøtt og sliten så fort jeg har stått opp. Har også en sønn som har ferie, og krever veldig mye av meg, og samboer har begynt i jobb igjen. Så blir så som så med hva jeg orker og klarer i huset. Kjenner det skal bli veldig godt å vere ferdig med svangerskapet snart.;-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Er egentlig også kjempe klar til å få ut ungen, men ho kommer vel ikke med det første! Neste uke er jeg i uke 37 og da syns jeg at ho bare kan komme! :p
Heldigvis er gutten min ferdig med ferien på mandag, trur han gleeder seg til å møte kompisan sine og ikke være hjemme med energiløs mamma! :p

Back
Topp