hvor ble det av symtomene mine

Piper Chapman

Gift med forumet
jeg var kvalm og vonde pupper ! men nå er jeg kun trøtt. er jeg litt redd for at det kan gå galt også :o
er jo så kjedelig og være kvalm men ..
flere som har det sånn ?

Jeg har morgenkvalme så Idag tidlig kastet jeg nesten opp. Nå fins jeg ikke kvalm. Så tror det er helt normalt :)

Var kvalm og trøtt i dag tidlig, men det roa seg litt utover dagen. Kjenner fortsatt at det er no som skjer nedi magen så det er sikkert normalt ja =)

Samme her. Har vært småkvalm hver dag, men de to siste dagene har jeg vært helt fin. Godt å se at det er fler. Blir jo helt koko av å tenke, selvom jeg mener å huske at jeg var sånn sist også:rolleyes:

Er kvalm nesten hele dagen. Hadde en periode på morgenen i dag hvor jeg var bra. Bruker å bli verre på kvelden. Ikke kastet opp siden i går da heldigvis...

jeg var kvalm og vonde pupper ! men nå er jeg kun trøtt. er jeg litt redd for at det kan gå galt også :o
er jo så kjedelig og være kvalm men ..
flere som har det sånn ?

Skjønner godt hva du mener! Jeg hadde murringer i magen for to uker siden, var trøtt og hadde vonde pupper.. Nå er jeg i strålende form, har mye energi og ingenting tilsier at det vokser noe i magen min ;)
Deilig hvis det fortsetter sånn! :D

Mine kommer og går

Nyt det når du er bra, det kommer fort nok mer

Det kommer og går:). Angrer hver gang det er full fart I meg på at jeg savner kvalme, så idag kasta jeg fint opp litt I oppvasken siden d kom brått på:).. så nyt at du bare er trøtt:) hehe

Jeg blir så utrolig fort mett. Noen fler? Overspiser meg hver dag til middag og angrer i flere timer etterpå. Selv om jeg synes ikke jeg har spist mye, eller mer enn jeg pleier. Luksusproblem men ubehagelig

Er også kvalm. Vært det sammenhengende i en uke nå. Men går greit med mat bare jeg får spise det jeg vil. Mye jeg ikke har lyst på da

Blir fortete mett ja. Da må jeg stoppe, klarer ikke mer

Mine symptomer kommer og går egentlig. Til tider kjenner jeg ingen tegn til at jeg er gravid, nesten så jeg glemmer det litt. Men neste dag er jeg uggen, puppene super ømme ^^
Samboer sier jeg er mer hormonell enn vanlig ;p hehe. Regner med det er normalt at symptomene kommer og går litt :)

Back
Topp