Hvor ble det av symptomene?

Militærfrue91

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Plutselig så er de liksom borte, eller kjempe svake! Kjenner nesten ikke til kvalmen heller! Er jo bare 7+3, og på denne tiden med storesøster, så var jeg sykmeldt pga kvalmen!

Vet det er forskjellig, men jeg blir litt bekymra nå. Kjenner nesten aldri stikking, ikke må jeg så ofte på do, ikke kjenner jeg noe spesielt i puppa og ikke er kvalmen så fæl heller. Den var verre for noen dager siden.

Begynner liksom å tenke at det har sluttet å vokse ser inne, selv om jeg ikke vil tenke det :(

Hva gjør jeg a? Synes det er lenge å vente til jeg er 11+6, da jeg skal ha ny ul :p

Plutselig så er de liksom borte, eller kjempe svake! Kjenner nesten ikke til kvalmen heller! Er jo bare 7+3, og på denne tiden med storesøster, så var jeg sykmeldt pga kvalmen!

Vet det er forskjellig, men jeg blir litt bekymra nå. Kjenner nesten aldri stikking, ikke må jeg så ofte på do, ikke kjenner jeg noe spesielt i puppa og ikke er kvalmen så fæl heller. Den var verre for noen dager siden.

Begynner liksom å tenke at det har sluttet å vokse ser inne, selv om jeg ikke vil tenke det :(

Hva gjør jeg a? Synes det er lenge å vente til jeg er 11+6, da jeg skal ha ny ul :p
Huff, så kjipt å føle på det. Som du sier så er alle svangerskap ulike, og for mange svinger symptomene fra å være der til å nesten ikke merkes, så det trenger slettes ikke å være noe som helst galt. Så lenge du ikke blør, så prøv å slapp av og tenk på andre ting. Om du ikke klarer det, og dette tar helt overhånd, så ringer du legen din og forklarer det og bet om å få måle HCG med to dager mellom for å se om det stiger. Krysser fingrene for at alt er i orden!:)

Prøv å ikke bekymre deg. Nyt det for det vil komme dager du ikke ser like lystig på. :)

Som noen over sier, så ring legen og få sjekka HCG. Men med mindre du har hatt blødninger eller smerter i magen, så er nok alt helt fint :) Jeg hadde fortsatt symptomer i flere uker etter jeg mista. Så det er nok ingenting å bekymre deg for :)

Bestill tidlig ul eller gå til legen å se im de kan finne hjertelyd :) forstår bekymringen din og krysser fingre og tær for at det går fint ;) symptomene kommer og går vet du :)

Jeg får prøve å slappe av. Hadde bare ikke forventet å ikke kjenne til symptomene nå.

Men jeg håper at alt er i orden. Tar kontakt med legen etterhvert, hvis dette begynner å plage meg skikkelig :)

Håper bare ikke at den har stoppet å vokse

Jeg får prøve å slappe av. Hadde bare ikke forventet å ikke kjenne til symptomene nå.

Men jeg håper at alt er i orden. Tar kontakt med legen etterhvert, hvis dette begynner å plage meg skikkelig :)

Håper bare ikke at den har stoppet å vokse
Når min stoppet å vokse var symptomene fortsatt på plass så det kan godt bare være svingninger du har ;) helt normalt. Skummelt, men helt normalt :)

Skjønner at du er bekymret men symptomene kan komme å gå i svangerskapet :-) Selvom du følte deg kvalm for en uke siden så kan du være så heldig å f eks ikke være kvalm nå for å så få den tilbake om noen uker :-) Slapp av og nyt tiden hvor du ikke er dårlig ♡ Alt er nok i sin skjønneste orden ♡

Back
Topp