hvor ble det av symptomene mine??

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Etter at jeg la mini i går kveld, så forsvant alle symptomene mine. Kjenner det kanskje litt i puppene, men kvalmen og murringene forsvant. Noen som har vært borti det? Kjenner jeg begynner å bli småredd for at det har gått galt denne gangen også:(

Tror jeg hadde nøte å ikke ha noen symptomer en stund, plutselig er de tilbake:) hvis du ikke har smerter i magen tror jeg ikke det er noe skummelt:)

Jeg har ingen symptomer.. Helt snålt ;-)

Mine kommer og går litt :) Er vel ganske normalt.. Er jo tidlig enda:)

Jeg har nesten ikke noe symptomer. Kjenner det noen ganger i puppa og er tett i nesa, men ikke noe kvalm, vondt el trøtt. Men det kan jo sikkert fort komme. Er ikke mer enn 4+3, så er jo tidlig enda. Husker med første mann, så var jeg nesten ikke kvalm, og fikk sinnsykt ømme og vonde pupper fra uke 6ca. Og andre gangen, så var det bare kvalme i begynnelsen og tett nese. Som det blir sagt over her, så lenge du ikke har vondt i magen, så tror jeg det går bra :)

Takk for svar:) Det jeg syns var så rart var at jeg har hatt ganske masse symptomer fra jeg testet positivt 4 dager før ikm. Helt til i går kveld. Da var det stopp. Men forhåpentligvis kommer de igjen:p jeg vil heller ha symptomene jeg. De er jo et tegn på at ting vokser:) Nå har jeg fått litt murringer igjen. Men ikke smerter. Så jeg krysser fingrene for det beste;)

Back
Topp