Hvor ble det av melka mi???

liten_09

Flørter med forumet
For 5 uker siden fikk jeg kraftig influensa som vatre i nesten 2 uker.. Men jeg begynte også på p piller igjen.. etter dette kom det bare mindre og mindre melk.. La han til brustet hver 3 time også fikk han tillegg etter det.. Nå får han bare nan.. Jeg hadde kjempe masse melk,mer enn nok for å si det sånn.. men nå har jeg nesten ingenting.. Hvorfor har dette skjedd tro? :(

Er p-pillene som gjør det. Man skal ikke bruke p-piller hvis man har tenkt å beholde melka. Det trodde jeg alle visste.. [:)]
Slutt på dem og am som en gal, så får du kanskje opp produksjonen igjen. Få legen din til å gi deg andre piller som kan tas samtidig som du ammer, eller bruk kondom.

Fy søren! Jeg fikk beskjed om at det gjorde ikke noe å ta di, når jeg var på kontroll med meg selv etter fødsel! Var t.o.m hos en overlege pga jeg tok haste ks :( Da slutter jeg på di.. Vil heller sette inn vanlig spiral! Det gjør vel ikke noe?? Huff detta var kjipt :( Men noen som vet hvor mange dager etter man har hatt samleie det er mulig å bli gravid.. Vil ikke bli det med en gang heller [:D]

Jaja.. Trodde han skulle ha greie på det, men neida!![:@] Da får jeg slutte på di og amme/ pumpe som bare det og se om det går seg til igjen

ORIGINAL: sol88

Jaja.. Trodde han skulle ha greie på det, men neida!![:@] Da får jeg slutte på di og amme/ pumpe som bare det og se om det går seg til igjen

Det gjør det helt sikkert. Jeg klarte å få tilbake melka etter nesten å ha mistet den med min eldste. Det var tidenes ammemaraton i tre dager, men det funka. [8D]

Back
Topp