Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, kjenner følelsen! Min begynte med 3 for 2 uker siden. Bruker 62 i klær da. Han vokser altfor fort!! Blir 3 mnd til søndagen igjen på datoshoppet masse klær igår og noe i 68, blir vel det i løpet av sommeren ! Anbefaler sparebank klær og leker.. Så mye fint!! Vanskelig å ikke gå bananas med shopping til den lille
Har de til store barn også?Haha.. Skrivefeil! Spareland klær og leker på Buskerudstorsenter![]()
De har store nok til di, i hvert fall.Har de til store barn også?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
HahaDe har store nok til di, i hvert fall.det er en faaarlig butikk.. Hihi..
Det syns jeg.HahaKanskje vi må ta oss en tur dit i sommer;-) Lillesøster har jo et lass med klær etter storesøster, så da trenger jeg ikke kjøpe noe nytt til henne
Legge igjen kortet hjemme og ta med så mye kontanter du har tenkt å bruke med andre ord?;-)Det syns jeg.og så ligger jo barnas hus outlet rett ved siden av, så man kan lett gå på en liten smell.
![]()
Er nok lurt.Legge igjen kortet hjemme og ta med så mye kontanter du har tenkt å bruke med andre ord?;-)
Ja di vokser fort...her brukes 62 nå. Så må begynne og rydde litt i klærne tror jeg
har dere fått brukt alt?Ja begynne og fylles opp her også
har dere fått brukt alt?
har brukt det meste, men fikk en fin kjole vi hadde tenkt å bruke på 17. Mai, prøvde den tidligere i uka, men den var alt for liten, enda den var str 62...fikk mest i 56 vi...har prøvd og fått brukt det ihvertfall en gangmen fikk mye i forskjellige str, fikkl både klær i 56 62 og 68
Der?