Hvor ble det av den lille babyen min?!?

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Da har lillemor begynt med str 3 i bleie og begynt med noen plagg i 68! Dette går litt vel fort syns jeg! Vil jo ha litenbaby leeeenge! Skal på 3mnd kontroll på tirsdag, er kjempespent på hvor stor hun er nå!

Hehe, kjenner følelsen! Min begynte med 3 for 2 uker siden. Bruker 62 i klær da. Han vokser altfor fort!! Blir 3 mnd til søndagen igjen på dato:-) shoppet masse klær igår og noe i 68, blir vel det i løpet av sommeren ! Anbefaler sparebank klær og leker.. Så mye fint!! Vanskelig å ikke gå bananas med shopping til den lille

Hehe, kjenner følelsen! Min begynte med 3 for 2 uker siden. Bruker 62 i klær da. Han vokser altfor fort!! Blir 3 mnd til søndagen igjen på dato:-) shoppet masse klær igår og noe i 68, blir vel det i løpet av sommeren ! Anbefaler sparebank klær og leker.. Så mye fint!! Vanskelig å ikke gå bananas med shopping til den lille

Hva er sparebank klær og leker?

Ja, tida går alt for fort!! Jeg vil også ha liten baby enda lenger.. Her går det fortsatt i str 62, men str 3 i bleier :)

Ja, hva er sparebank klær og leker og hvor fåes det kjøpt?

Haha.. Skrivefeil! Spareland klær og leker på Buskerudstorsenter :-)
Har de til store barn også?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hmm.. Litt usikker på hvor høyt str går, men er ikke bare baby klær der:-) baby shop hadde også en del fint:-)

Har de til store barn også?

De har store nok til di, i hvert fall.:) det er en faaarlig butikk.. Hihi..

De har store nok til di, i hvert fall.:) det er en faaarlig butikk.. Hihi..
Haha:-) Kanskje vi må ta oss en tur dit i sommer;-) Lillesøster har jo et lass med klær etter storesøster, så da trenger jeg ikke kjøpe noe nytt til henne:-)

Haha:-) Kanskje vi må ta oss en tur dit i sommer;-) Lillesøster har jo et lass med klær etter storesøster, så da trenger jeg ikke kjøpe noe nytt til henne:-)

Det syns jeg. :D og så ligger jo barnas hus outlet rett ved siden av, så man kan lett gå på en liten smell.:p

Det syns jeg. :D og så ligger jo barnas hus outlet rett ved siden av, så man kan lett gå på en liten smell.:p
Legge igjen kortet hjemme og ta med så mye kontanter du har tenkt å bruke med andre ord?;-)

Blir litt langt unna tror jeg :) handla en del på fredag vi, hun har jo vokst ut av alle klærne sine!

har prøvd og fått brukt det ihvertfall en gang:) men fikk mye i forskjellige str, fikkl både klær i 56 62 og 68:)
Der?
har brukt det meste, men fikk en fin kjole vi hadde tenkt å bruke på 17. Mai, prøvde den tidligere i uka, men den var alt for liten, enda den var str 62...fikk mest i 56 vi...

Jeg syns også at de vokser alt for fort! Er på vei ut av 3'er bleier, og de siste klærne i 62 er veeeeldig trange.. Må lete frem resten av klærne i 68 nå, ja..

Back
Topp