Hvor ble det av anklene mine?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
I går forsvant anklene mine! Jeg er hoven og har plutselig enorme føtter. Hører fra andre at dette er vanlig, så jeg tar det bare som enda en "plage" nå de siste ukene, men er det noe man kan gjøre med det?

Føde :P har fått det selv, men trøster meg med at det forsvinner når lisja kommer ut

Holde dem hevet og ha dem i en balje med kaldt vann funker for meg. Ikke at det forsvinner helt, men det lindrer litt på pressinga.

Hold bena hevet...og jeg ville ha kjøpt støttestrømper :)

Holder føttene hevet og venter på fødselen! ;) Det er vel ikke så mye annet å gjøre med. Men det føles alltid bedre å ikke være alene om plagene. :)

Og der forsvant plutselig mine også..hehe.. eller forsvant vel ikke, men er iallefall blitt trippelt så store. Ser ganske så snålt ut:)

Og der forsvant plutselig mine også..hehe.. eller forsvant vel ikke, men er iallefall blitt trippelt så store. Ser ganske så snålt ut:)

Sant? Det ser ut som om knærne mine går rett ned i skoene, ingen overgang, liksom... :p

Drikk mye vann:)
jeg var veldig hoven i bena sist svangerskap, men bena ble vanlig rett etter fødselen. Var så deilig at jeg gikk barfot hele tiden :D er lokke like ille denne gangen :):)

Mine forsvant og i går etter en aktiv dag, men de kom tilbake etter et par timer på sofaen med bena høyt :)

Mine forsvant og i går etter en aktiv dag, men de kom tilbake etter et par timer på sofaen med bena høyt :)

Får du de tilbake? Heldige du!! :) Mine ser nå ut som tømmerstokker, og i dag fikk jeg en kommentar på at man kan se på ansiktet mitt at jeg har vann i kroppen. Buhu.... :(

Back
Topp