Hvor ble de av?

JemimasBaby

Augustbaby 2013
Er 11 uker i dag og har til nå vært i uforskammet god form. Symptomene mine har vært litt ømme bryst, fortere trøtt og en raskt voksende og oppblåst mage. Husker ikke dette fra sist, men synes dette har "gått over" nå. Er fortsatt mye trøtt, men synes magen har forsvunnet og føler meg ikke spesielt gravid. Bør jeg være bekymra?

Tror det er helt normalt. De sier jo at det er de 12 første ukene som er "verst" . Ikke alle får spesielt med symptomer heller :)

Bare nyyyt det :D

Godt ikke det bare er meg! Er 10 uker i dag, og bare småtrøtt og blir fort sulten og fort mett! Har også lagt på meg på magen og på hoftene :) Vi får nyte at vi er friske!

Har akkurat det samme, jeg var kjempe dårlig helt til nå nylig, er 11+2 idag og kjenner ikke på noe lengre. Men litt oppblåst mage. Men ingen andre symptomer. Men har doppler så kan høre at den fortsatt er hos meg :) tror vi skal nyte å få litt "fred" :)

Godt det er flere som får lov å slippe å føle seg ømme og dårlige da! :) Til gjengjeld har jeg blitt ekstremt trøtt på dagtid :p

Kvalmen min forsvant i uke 10 ;) nå er den her innimellom, men mest bare hvis det går litt for lenge mellom mat :) er heller ikke trøtt og føler meg ikke gravid utenom at jeg er forstoppet og har begynt å få litt mage :p er nå 12+2 :)

Har det samme her, er 9+1 og har til nå bare hatt to tilfeller av sikkelig kvalme som har rullet opp fra magen, og litt uvell innimellom men ikke noe store greier. Ellers har jeg veldig vondt i brystene, spesielt på morgenen, litt forstoppet og opplåst, og litt mere trøtt en vanlig. Har fått litt mere mage enn normalt og godt opp 2kg.. Men alt i alt har jeg d helt supert! Og med tanke på hvordan andre har d i sine første uker så priser jeg meg veldig lykkelig over at det går såpass smertefritt!

Back
Topp