Hvor ble barna dine unnfanget?

Brannanan

Andre møte med forumet
Så bilde av Beckhams sønn Brooklyn i et blad her en dag og tenkte på at stakkars gutt. Et kjapt google søk så finner man jo fram til hvorfor han heter Brooklyn - fordi han er unnfanget der. Kanskje ikke det kjekkeste at kompisgjengen vet?

Uansett -det fikk meg til å tenke på om det er noen andre som har unnfanget barnet sitt på et originalt sted. Eller kalt barnet opp etter hvor det ble unnfanget?

Jeg kan ikke skryte på meg noen av delene. Å kalle barnet for "Senga" blir litt vel spesielt.

Hvor ble dine barn unnfanget?

I Gambia på ferie (eller muligens flyplasshotellet på Gardermoen) Hahaha!!! Han er såklart ikke oppkalt etter noen av de stedene.

.

Jeg vet jo hvilken by, men bortsett fra det er det jo umulig å si.

To norske byer, og den siste i utlandet

Og nei, ingen av de heter Sarp :P

Samme seng, samme by, bare på litt forskjellige lokasjoner... ikke mye spennende.

I bergen.. Noe mer enn det vet jeg ikke sikkert!

999 skrev:
I Gambia på ferie (eller muligens flyplasshotellet på Gardermoen) Hahaha!!! Han er såklart ikke oppkalt etter noen av de stedene.

Hvorfor ikke??? Gamba Moen Fiiiiint!

Hjemme i senga kjedelig nok. De kan jo ikke begge hete Oslo så da får vi spesifisere litt med Adamstua og Prinsdal. ;-P Hvis vi får til en nr 3 blir det muligens Hong Kong så litt mer eksåååååtisk. 

Kriswizz skrev:
Hjemme i senga kjedelig nok. De kan jo ikke begge hete Oslo så da får vi spesifisere litt med Adamstua og Prinsdal. ;-P Hvis vi får til en nr 3 blir det muligens Hong Kong så litt mer eksåååååtisk. 

Duhhh,  Adam og Prinsen såklart!!emoticon  Også kommer kanskje (Hong) Kongen.

Min eldste måtte hett Sentrum da... :P hhhhhhhh  Eller Oster (-hausgate)emoticon

Jojo Adam kunne gått men stakkars frøken Prinsen da! 
Prinsessa!? emoticon Criiinge....

Minsten ville hatt det sjarmerende navnet Skogstur... Eldstemann er så lite spennende som hjemme.

Kriswizz skrev:

LOL  hhhhh, ja - måtte blitt Prinsesse Dal...

MICAmor skrev:
Minsten ville hatt det sjarmerende navnet Skogstur... 

emoticon

©Smartass skrev:

MICAmor skrev:
Minsten ville hatt det sjarmerende navnet Skogstur... 

emoticon

emoticon

©Smartass skrev:

Kriswizz skrev:

LOL  hhhhh, ja - måtte blitt Prinsesse Dal...

Og skulle vi mot formodning bli gravid med tvilling gutter som blir unnfanget hjemme i Prinsdal blir det jo brødrene Dal... emoticon emoticon

Egypt

Tja, denne spiren ble laget hjemme i senga... Ikke så spennende :P

hylle A12 på OBS.. Neeeeidaaa. Vi har ikke obs i Tyrkia engang så der lurte jeg dere nok godt haha. Jeg azz! Enten på sofaen eller i senga. Han ble ikke hetende noen av delene, heller ikke Side. Men Alanya syns jeg faktisk kunne vært et fint jentenavn. Desverre orker jeg ikke fler "knocked up på 14 dagers ferie ølleh??" blikk og nathaniel er gutt så det.

Ahh, nå veit jeg hvorfor de som heter Agnes heter det de gjør. (agnes= senga baklengs)

Haha, dåårlig humor

Miss Claymore! skrev:
Ahh, nå veit jeg hvorfor de som heter Agnes heter det de gjør. (agnes= senga baklengs)

Haha, dåårlig humor

Da er du ikke alene med dårlig humor, for jeg lo:P

Mine blei vel unnfanget i senga vil jeg tippe:P

Back
Topp