Hvor bestiller dere takkekort fra?

maltesers

Forumet er livet
Sitter å kikker litt, og har bare vært på Foto Knudsen og Decorium, men syns FK var kjedelig og Decorim litt for dyr! :P

Har kikke på optimalprint. Den sida var jo genial!! Og veldig billig!!
Noen erfaringer??

jeg har brukt nfoto.no nå i mange år. Veldig fornøyd. Billig, veldig rask levering og lett å legge inn bilder og ordne kort. Går somregel et par dager så er bildene på plass. Det passer meg ypperlig, siden jeg alltid er ute med slikt i siste liten hehe..

maltesers skrev:
Har kikke på optimalprint. Den sida var jo genial!! Og veldig billig!!
Noen erfaringer??

Der bestilte eg invitasjonene til dåpen. Ble kjempe fornøyd! =) 

Bestilte på nfoto og blei kanon fornøyd :))

Har minnebank hos fotoknudsen, så der bestilte eg :-)

Japan Photo, veldig fornøyd:)

Har brukt optimalprint noen ganger og er godt fornøyd :) Kortene har vært i posten etter to dager :)

Har brukt både FotoKnudsen og Optimalprint. Har vært kjempefornøyd med begge to, men har minnebank hos FotoKnudsen, så det blir som oftest der, siden det er så enkelt når bildene ligger der allerede.

er langt i fra fornøyd med fotoknudsen..
men optimalprint er genial..
bestilte takkekort fra bryllupet, takkekort fra fødselen, og invitasjon til dåpen der fra... kommer til å bestille takkekortene fra dåpen der også om jeg ikke mekker det sammen hjemme og printer ut bilder... 

fotoknudsen.. men har ikke fått de enda...

De få gangene jeg har bestilt sånt på nettet har jeg brukt eurofoto.no :) Veeldig fornøyd. Husker de kom på 1.plass i en eller annen test en gang også, lurer på om det var tv2 hjelper deg..? Ta det med ei klype salt, husker ikke helt!!:P

har bestilt fra både elitefoto og optimalprint .. veldig fornøyd med begge steder, men liker elitefoto best , de er rimligst også mener jeg å huske

Jeg liker kortshop.no (litt dyr men), fotoknudsen (enig litt kjedelig) og optimalprint.
Det er de 3 jeg har prøvd og liker :-)

Optimalprint emoticon

Kjøpte mine fra kortshop.no Veldig fornøyd med malene de hadde, servicen etter du hadde best og resultatet.

Jeg har brukt optimalprint og vært veldig fornøyd med det. Men har tittet på kortshop og de har jammen meg MYE fint! Så tror kanskje jeg bestiller takkekort fra dåpen der, om ikke det blir altfor dyrt....:)

Back
Topp