Hvor barn kommer fra :D *bilder*

SeptemberGrogu

Glad i forumet
En fantastisk, illustrert barnebok på tysk om hvor barna kommer fra. Her er det ikke mye stork, eller blomster og bier med i bildet... Mere rett på sak kan man si[:D] Fikk den på mail fra bestevenninna mi.. Hehe..

Så veldig fin ut....flott å bruke hvis du sliter litt med hvordan du skal ordlegge deg når poden kommer og spør...men jeg vill evært veldig sikker på at barnet var gammelt nok til å forstå det...

Haha, genial! Slipper å sitte og ro og ro når man ikke finner de rette ord for å forklare om blomstene og biene![8D]

Men kanskje litt for detaljert..[8D]

Fikk den på mail av bestevenninna mi. Hehe.. Syns den var litt i overkant,men for all del[:D][:D]

Hehe, ærlig bok iallefall da! [8D]
Like greit å være rett på sak når dem først er gamle nok til å skjønne det!

Lurer på om det finnes en versjon som ender med KS... [:D][:D] kunne vært greit å ha.
genial bok når barna blir gamle nok da.

bra bok!

Hørte om ei som synes den var for grafisk,men hva er galt i det?er jo slik det er[8|]
Bra sannheten kommer ut for en dag[:D]

ORIGINAL: RosaDiamanter

LITT ekkel bok syns nå jeg..Tror ikke jeg hadde klart å fortelle det til mine barn..

Men dentid,den sorg..

hehe,ekkel?Er det ikke slik det er da?[8|]

hehe,er nok bare vi voksne som gjør det tabu[:)]Men skjønner hva du mener.

Men folk er forskjellige da,jeg hadde ikke hatt problemer med å vise denne boken(ville tatt praten lenge før 13 års alderen da[8D])

ORIGINAL: PlinkyPlonk

Så veldig fin ut....flott å bruke hvis du sliter litt med hvordan du skal ordlegge deg når poden kommer og spør...men jeg vill evært veldig sikker på at barnet var gammelt nok til å forstå det...

ORIGINAL: GuttasMamma!

hehe,er nok bare vi voksne som gjør det tabu[:)]Men skjønner hva du mener.

Men folk er forskjellige da,jeg hadde ikke hatt problemer med å vise denne boken(ville tatt praten lenge før 13 års alderen da[8D])

Jeg kommer og til å ta praten før gullet er 13år. Selvom det sikkert ikke er mange så er det unger som prøver seg på sex i den alderen fordi de syns det er spennende. Men ville nok ikke brukt den boka da.. Eller,vet ikke.. Hehe..

helten min dr phil anbefalte å ta denne praten i 5-6 års alderen faktisk!(må seff se ann barna da)

ORIGINAL: GuttasMamma!

LITT ekkel bok syns nå jeg..Tror ikke jeg hadde klart å fortelle det til mine barn..

Men dentid,den sorg..

hehe,ekkel?Er det ikke slik det er da?[8|]

ekkel bok å vise til barn[8D] ville aldri visst den til 7åringen her i huset feks..heller ikke til 13åringe..[8|] men jeg er kanskje rar og teit..

Og ja,jeg skjønner jo det at kanskje begge,hvertfall 13åringe forstår hvordan man gjør det asså..men det er lissom noe med det å fortelle det lissom..Da får de vel for seg det at hver gang de har lagt jeg gjør vi sånnt..

Da jeg var i praksis i 3. klasse hadde vi seksual undervisning..
Da så de en film som jeg må si var mye mer "ekkel" enn den boka der [8D]

ORIGINAL: SandyShort

Haha, genial! Slipper å sitte og ro og ro når man ikke finner de rette ord for å forklare om blomstene og biene![8D]

Men kanskje litt for detaljert..[8D]

[:D][:D][:D]hihi... goboka[:D]

Back
Topp