SeptemberGrogu
Glad i forumet
En fantastisk, illustrert barnebok på tysk om hvor barna kommer fra. Her er det ikke mye stork, eller blomster og bier med i bildet... Mere rett på sak kan man si[:D] Fikk den på mail fra bestevenninna mi.. Hehe..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: RosaDiamanter
LITT ekkel bok syns nå jeg..Tror ikke jeg hadde klart å fortelle det til mine barn..
Men dentid,den sorg..
ORIGINAL: PlinkyPlonk
Så veldig fin ut....flott å bruke hvis du sliter litt med hvordan du skal ordlegge deg når poden kommer og spør...men jeg vill evært veldig sikker på at barnet var gammelt nok til å forstå det...
ORIGINAL: GuttasMamma!
hehe,er nok bare vi voksne som gjør det tabu[:)]Men skjønner hva du mener.
Men folk er forskjellige da,jeg hadde ikke hatt problemer med å vise denne boken(ville tatt praten lenge før 13 års alderen da[8D])
ORIGINAL: GuttasMamma!
LITT ekkel bok syns nå jeg..Tror ikke jeg hadde klart å fortelle det til mine barn..
Men dentid,den sorg..
hehe,ekkel?Er det ikke slik det er da?[8|]
ekkel bok å vise til barn[8D] ville aldri visst den til 7åringen her i huset feks..heller ikke til 13åringe..[8|] men jeg er kanskje rar og teit..
Og ja,jeg skjønner jo det at kanskje begge,hvertfall 13åringe forstår hvordan man gjør det asså..men det er lissom noe med det å fortelle det lissom..Da får de vel for seg det at hver gang de har lagt jeg gjør vi sånnt..
ORIGINAL: SandyShort
Haha, genial! Slipper å sitte og ro og ro når man ikke finner de rette ord for å forklare om blomstene og biene![8D]
Men kanskje litt for detaljert..[8D]