Hvor bader dere?

Stranda er 200 meter fra oss, med sjø. Lite bunn graps og maneter så da går det greit å bade der. Ellers foretrekker jeg nok ferskvann for oss alle mann :p

Saltvann. Bor like ved stranda:)

Ferskvann. Varmere, får ikke saltet på huden, ingen sauebæsj der, og vi får være i fred (veldig lokalt).

Ingen steder (til nøds innendørs i badekar) :P Snuppa på syv måneder bader i balje, skal flytte til hus med boblebad nå, spent på hvordan hun liker det ;)

Foretrekker ferskvann. Liker ikke å få det saltet på kroppen, og i munn, og i øynene :p Dessuten bor vi så langt fra havet som man omtrent kommer i Norge (Hedmark), så vi er ikke vant med saltvann med mindre vi er på sydentur.

Foretrekker ferskvann i Norge og sjøen i utland.

Som regel går jeg på stranda med sjøen med barna her. Jeg soler meg og de leker. Mer å drive med på strendene. Krabbeleting og lekestativ utenom

Overalt. Men liker ikke bade i norge sånn generelt. Kaldt. :p

Bor nærmest sjøen men er jeg en plass med ferskvann bader jeg der også. Tar deg som er nærmest der jeg måtte være når behovet for å bade melder seg. Men er pysete så skal være ganske flott vær før jeg går uti spesielt i sjøen

Foretrekker sjøen, men bader mest i ferskvann siden vi er på camping ved et vann. Skal vi bade når vi er hjemme så blir det sjøen!

Jeg og guttungen drar som regel til en Strand ved sjøen 20 min unna. En del for han å gjøre og leke med, men det er ofte en del mennesker der i helgene. Derfor drar vi alle sammen ink hundene til et lite tjern litt lenger unna. Der er det som regel ingen :)

Saltvann. Men blitt lite bading i sommer, får en dusj bare man stikker nesen ut døren jo..

Bader i sjøen siden vi bor på en øy. Det er ingen plasser å bade i ferskvann her, kan godt hende jeg ville likt det bedre, særlig om det er varmere.

Back
Topp