Hvor anbefaller du å dra?

sollise

Elsker forumet
I syden?

Naxos[:D] EN helt fantastisk gresk øy.. (reiste med apollo)..
det var 2 deilige uker med bading,soling, masse deilig mat og moped kjøring rundt for å utforske øya... .. skulle gjerne vært der akkurat nå, (været her er så grått og surt!)

Har ikke vi blitt enige om at vi skal til thailand sammen a Sollise?[:D][:D]

kreta!! helt nydelig plass, ikke så dyrt, og veldig vennlige folk![:D]

hehe,pebbles, du vet hva jeg mener om det... Og att på til sammen med deg da! Huff og huff, tji hi[:D]

Ja si det..har vell reist ganske så mye!

Fra Thailand til Australia, men av en eller annen grunn er jeg totalt avhengig av HELLAS!
Da spesiellt Kreta, Chania. Trur det har med folkeslaget og maten å gjøre...MAT...jum jum [8D]

Græsk salat & Zatziki....nu blir jeg å gå å tenke på det i hele dag [;)]

ja er det ikke santorini som blir kaldt "den blå øya" ?

Hmm...ja det er noe å tenke på! har besøkt mange fine plasser i HELLAS, men ikke de "små plassene/øyene"...så det skal legges i fremtidsplanleggern [;)]

ORIGINAL: bast

Jeg syns santorini hellas er nydelig...ellers er mallorca og menorca greit...men santorini i hellas er hel skjønn.
Det er den øya som blir brukt mest til å lage postkort fra hellas[:D]

Enig, santorini må være europas perle!

Rethymnon- ligger i kreta
Playa del Carmen- ligger utenfor cancun på yucatan halvøye i mexico
Phuket- patong beach- ligger i Thailand

Verdt en tur alle stedene... Har vært der...

Hvis du liker fine strender og god mat, så anbefaler jeg Bulgaria! Vanvittig billig og herlige strender. Men man opplever ikke all verdens kultur der. Det er turistbyer bygget for kun det, så hvis du ønsker kultur så er Hellas bedre.

Vi har slanget oss en del uker i Bulgaria, fordi vi ELSKER strand og sol. Gjør nesten ingenting når vi er på ferie vi, [:D]

Lykke til med leting etter et bra sted!

Klem, M

Egypt er nr 1 reisemål for meg. Har vært i Hellas (kos, Santorini) men kan overhode ikke sammelignes med Egypt og Sharm El Sheikh.. flotte hoteller overalt, god mat og herlige mennesker som bor der.. Flotte strender, de beste dykke og snorkle stedene... massevis av historie og kultur om man ønsker det...

Var i Tunisia, Sousse i sommer som var og det var nydelig sted det også..men ikke på langt nær så rent og pent som i Egypt eller Hellas.. Men absolutt et bra sted..

faktisk til egypt,pga varmen og det utrulig stabile veret!!!!!garantert bra vær!!!!

Back
Topp